Incepe productia Ford Focus Electric in Europa; primul autovehicul integral electric construit in Europa iese de pe liniile de asamblare

• Focus Electric este varful de lance al gamei de autovehicule electrice Ford in Europa, urmat anul viitor de modelul electric hibrid cu alimentare de la reteaua de electricitate C-MAX Energi si de noul Mondeo Hybrid
• SmartGauge si tehnologia Brake Coach ajuta soferii Focus Electric sa optimizeze potentialul propulsiei electrice
• Focus Electric este primul autovehicul integral electric produs in Germania pe o linie de productie de serie

SAARLOUIS, Germania, 12 iunie 2013 – Ford Motor Company a deschis astazi un nou capitol in istoria sa ca producator de autovehicule odata cu lansarea productiei noului Focus Electric – primul autovehicul integral electric construit de Ford in Europa – la Saarlouis, Germania.
Modelul cu zero emisii Focus Electric este varful de lance al gamei Ford de autovehicule electrice si cu economie redusa de carburant, anul viitor urmand sa i se alature pe piata europeana modelul electric hibrid cu alimentare de la reteaua de electricitate (PHEV) C-MAX Energi, urmat la scurt timp de noul Mondeo Hybrid

Dezvoltat ca un vehicul global in cadrul strategiei „One Ford”, Focus Electric este dotat cu un grup motopropulsor format dintr-un motor electric avansat si o baterie litiu-ion care dezvolta 145 CP si care atinge o viteza maxima de 135 km/h. Focus Electric este produs in America de Nord inca din decembrie 2011 iar vehiculele Focus Electric construite la Saarlouis vor incepe sa fie livrate catre clientii europeni incepand cu luna iulie a acestui an.
Focus Electric marcheaza zorii unei incitante noi ere a automobilelor Ford integral electrice pe piata europeana si demonstreaza succesul strategiei One Ford prin punerea acestui vehicul sofisticat la dispozitia clientilor nostri europeni,” a declarat Barb Samardzich, vicepresedinte, Product Development, Ford of Europe. „Este o masina care vine in intampinarea cererii de mobilitate si a preocuparilor legate de mediu ale cumparatorilor contemporani de automobile in cel mai direct mod posibil, imbinand performanta si tehnologia avansata cu un grup motopropulsor cu zero emisii.”

La lansarea productiei Focus Electric in Europa au asistat Bernhard Mattes, presedinte Ford-Werke GmbH; Dominique Maessen, manager de productie Ford la fabrica din Saarlouis; Ministrul Federal pentru Mediu al Germaniei, Peter Altmaier si Prim-Ministrul Saarland, Annegret Kramp Karrenbauer.

Ford a investit 16 milioane de euro pentru a integra productia Focus Electric direct pe deja prezenta linie de productie Focus de la Saarlouis, oferind flexibilitatea de a reactiona la cererea pietei cu volume de productie crescute.
Inceperea productiei Focus Electric la Saarlouis este extrem de importanta pentru Ford in Germania si consolideaza pozitia Ford ca lider in inovatia automobilistica,” a declarat Mattes. „Oferim clientilor Puterea de a alege, astfel incat ei sa decida daca un grup motopropulsor conventional cu consum redus de carburant sau un vehicul electric se potriveste cel mai bine nevoilor lor.”

Noul Focus Electric este primul autovehicul integral electric produs in Germania pe o linie de productie de serie Fiecare Focus Electric este echipat cu un incarcator integrat de bord de 6,6 kW care poate oferi o autonomie de aproximativ 100 km cu o incarcare de 2-3 ore de la o sursa de electricitate de 32 A. O incarcare completa a bateriei Focus Electric, care dureaza 3-4 ore, va asigura o autonomie de 162 km.*

Focus Electric este echipat cu o noua interfata cu utilizatorul denumita SmartGauge care calculeaza si afiseaza autonomia pe baza energiei ramase, modul individual de utilizare a vehiculului de catre sofer pe baza comenzilor de frana si accelerare si utilizarea accesoriilor precum aerul conditionat si sistemele audio.

Sofisticatul grup motopropulsor al Focus Electric utilizeaza franarea regenerativa pentru a capta pana la 95% din energia cinetica pierduta in mod normal in timpul procesului de franare, in timp ce inovativa functie Brake Coach incurajeaza franarea treptata pentru a regenera mai multa energie in baterie.

 

 


* Timpul de incarcare va varia in functie de utilizarea autovehiculului si conditiile de mediu. Timpi de incarcare aproximativi bazati pe factori externi, printre care stilul de conducere, incarcarea cu accesorii, starea de incarcare si temperatura bateriei. Timpii de incarcare variaza in functie de conexiunea disponibila la reteaua de electricitate. Autonomiile declarate sunt masurate in conformitate cu cerintele si specificatiile tehnice ale Regulamentului Comisiei Europene 715/2007, cu ultimele amendamente, si ale Regulamentului UN-ECE 101, ultima versiune. Rezultatele pot fi diferite de rezultatele de consum de energie/carburant din alte regiuni ale lumii din cauza ciclurilor de conducere si regulamentelor diferite utilizate pe respectivele piete.

Publicat la: 15.06.2015

Auto Noi FORD

Compara Inchide

Date de contact

Daca solicitati detalii despre o anumita oferta postata pe website, puteti afla aici cum va prelucram datele




Sunteti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de dvs. pentru a va contacta in scopuri de marketing, inclusiv prin Newsletter, in conditiile explicate aici




Sunteti de acord sa va contactam ocazional pentru sondaje despre produsele si serviciile Tiriac Auto, in conditiile explicate aici


Sunt de acord sa fiu contactat, in scopurile specificate mai sus, dupa cum urmeaza:

Telefon

Sms

E-mail

trimitere date

Date de contact

Inainte de trimiterea cererii va rugam sa completati formularul de mai jos:

Esti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de tine pentru a te contacta in scopuri de marketing? Prin completarea prezentului formular, declar ca imi exprim consimtamantul, in mod expres si neechivoc, pentru ca orice date cu caracter personal, precum si orice alte informatii furnizate de mine, sa intre in baza de date a Tiriac Auto, a imputernicitilor si a operatorilor asociati ai acestuia, pentru a fi prelucrate si utilizate de acestia in orice activitati si scopuri statistice si / sau legate de marketing (inclusiv primirea de apeluri, e-mailuri in actiuni de marketing direct de promovare a ofertelor comerciale, invitatii la test-drive-uri si evenimente, asistenta pentru autovehiculul detinut: mentenanta, asistenta rutiera, garantii, asigurari, ITP), in conformitate cu legislatia in vigoare si in conformitate cu Politica de Confidentialitate Tiriac Auto.