Koln, 9 februarie 2023 – O creștere cu 20% a livrărilor Kuga Plug-In Hybrid 1 de la an la an a ajutat SUV-ul electrificat de la Ford să devină în 2022 cel mai bine vândut plug-in hibrid (PHEV) al oricărei mărci, la nivel european, pentru al doilea an consecutiv. 2,3
Sistemul de propulsie inteligent Plug-In Hybrid este conceput pentru a oferi flexibilitate clienților, cu o autonomie complet electrică de 57-67 km (WLTP) 1 și un consum de energie de 14,4-15,9 kWh/100 km (WLTP), ceea ce permite călătorii frecvente folosind doar motorul electric.
Ford Kuga a primit anul trecut pachetul ST-Line X Black, care oferă clienților opțiunea de a adăuga elemente unice pentru designul exterior, inclusiv un plafon vopsit în negru, capace de oglinzi cu finisaj negru, grile frontale și spoiler spate cu accente negre, precum și jante de 20 inchi din aliaj ușor, vopsite în negru.
Începând cu anul trecut, indiferent de versiune aleasă, Kuga poate fi echipată și cu o opțiunea de scaune reglabile în 18 direcții pentru șofer și pasagerul din față, certificate de principala organizație pentru sănătatea coloanei vertebrale Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR).
„Succesul în creștere al Kuga Plug-in Hybrid arată rolul pe care îl pot juca sistemele de propulsie flexibile în a ajuta clienții să facă tranziția la mașinile electrice”, a declarat Jon Williams, director general Ford Blue Europa.
# # #
1 Kuga Plug-In Hybrid - emisii CO2 omologate 21-30 g/km WLTP, eficiență de combustibil omologata 0,9-1,3 l/100 km WLTP și autonomie de rulare pur electrică 57-67 km WLTP. Emisiile de CO2 și valorile de eficiență pot varia în funcție de variantele de echipare. Consumurile declarate de combustibil/energie WLTP, emisiile de CO2 și autonomia electrică sunt determinate în conformitate cu cerințele și specificațiile tehnice ale Reglementărilor Europene (CE) 715/2007 și (UE) 2017/1151 cu modificările ulterioare. Procedurile standard de testare aplicate permit compararea între diferite tipuri de vehicule și diferiți producători.
2 Ford Europa raportează vânzări pentru cele 20 de piețe tradiționale europene: Austria, Belgia, Marea Britanie, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Irlanda, Italia, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, Spania, România, Suedia și Elveția.
3 Date furnizate de JATO Dynamics și IHS Markit.
Ford Europa produce, vinde și oferă service pentru vehicule sub marca Ford pe 50 de piețe individuale și are aproximativ 41.000 de angajați la facilitățile proprii și asocierile în participațiune consolidate și aproximativ 55.000 de angajați dacă sunt incluse și entitățile neconsolidate. În plus față de Ford Motor Credit Company, operațiunile Ford Europa includ Divizia Ford de Relații cu Clienții și 14 unități de producție (10 deținute integral și patru asocieri în participațiune neconsolidate). Primele autoturisme Ford au fost livrate în Europa în 1903 – același an în care a fost fondată Ford Motor Company. Producția europeană a început în 1911.