DESIGN CONTEMPORAN
Plafonul special si linia laterala ascendenta spre spate, confera noului Discovery un stil autentic, usor de recunoscut, subliniat de forma partilor din fata si din spate. Sofisticat si monden, noul Discovery este unul dintre cele mai elocvente exemple ale designului modern britanic.
Interiorul foarte placut, este o reinterpretare a elementelor de design ale clasicului Discovery, cu linii verticale si orizontale indraznete, unite prin forma generala
Utilizarea materialelor precum pielea premium, lemnul veritabil si finisajele metalice, alaturi de prelucrarea exacta, creeaza o ambianta moderna, cultivata.
MAI USOR CU 480 KG
Cu o caroserie monococa moderna, relizata din aluminiu, noul Discovery beneficiaza de performanta, rezistenta, sustenabilitate si eficienta imbunatatite.
Mai usor cu pana la 480 kg decat predecesorul sau si utilizand cele mai noi tehnologii in domeniul materialelor si fabricatiei, vehiculul poate face fata fara probleme solictarilor din teren accidentat.
MOTOARELE INGENIUM
Ingenium este gama noastra de motoare care se remarca prin performante excelente, rafinament si eficienta. Motorul TD4 Ingenium dispune de un singur turbocompresor cu geometrie variabila si de un intercooler foarte eficient, racit cu apa, pentru un raspuns mai bun al motorului. Varianta cu o putere de 240 CP a motorului SD4 Ingenium asigura o combinatie ideala de performante de varf si elasticitate la turatii reduse.
EMISII REDUSE
Noul Discovery incorporeaza un design sustenabil si materiale alese inteligent. Utilizarea aluminiului pentru structura caroseriei permite o reducere cu 9 procente* a emisiilor de CO2, pe parcursul duratei de exploatare. Lantul nostru de aprovizionare in bucla inchisa pentru aluminiu asigura reutilizarea tuturor deseurilor rezultate in urma procesului de presare a tablei din aluminiu.
CONFIGURATIE INTELIGENTA SCAUNE
Cele 7 scaune pentru adulti ale noului Discovery sunt cel mai bun exemplu de confort si versatilitate. Rabatarea inteligenta a scaunelor permite configurarea randurilor 2 si 3 de scaune de la butoanele din portbagaj sau de pe ecranul tactil principal. Atunci cand nu va aflati in vehicul, puteti configura scaunele de la distanta, cu ajutorul aplicatiei InControl Remote pentru smartphone.
LAND ROVER IGUIDE
Aplicatia Land Rover IGuide utilizeaza ultima tehnologie de realitate perfectionata, pentru a explica toate functiile si comenzile importante ale noului Discovery. Desemenea, aceasta joaca rolul de manual de utilizare pentru mobil si se asigura ca gasiti intotdeauna raspunsul la orice intrebare.
SISTEM AUDIO MERIDIAN
Land Rover a colaborat cu Meridian, un lider mondial in tehnologia audio de inalta performanta si procesarea digitala a sunetului, in vederea dezvoltarii de sisteme audio performante cu 10 si 16 difuzoare, pentru noul Discovery.
Ambele dispun de tehnologie de control dinamic al sunetului, care asigura eliminarea tuturor zgomotelor parazite detectate in habitaclu.
INCONTROL TOUCH
Sistemul InControl Touch disponibil pentru modelele S si SE dispune de o multitudine de functii de informare si divertisment. Tehnologia InControl intuitiva va permite sa navigati la destinatie, sa redati muzica favorita si chiar sa urmariti un vehicul furat. Viata nu a fost niciodata mai plina de satisfactii, mai placuta si mai lipsita de griji.
PERFORMANTE PE SOSEA
Noul Discovery a fost proiectat pentru a asigura o experienta la volan incitanta, confortabila si sigura, minimizand oboseala soferului. Confortul exceptional la rulare este sustinut de servodirectia asistata electric, iar controlul la franarea in curbe permite mentinerea stabilitatii, prin modularea presiunii generate la apasarea pedalei de frana.
SUSPENSIE USOARA
Realizata in principal din componente usoare din aluminiu, suspensia este de tip complet independent, cu 2 brate triunghiulare suprapuse in fata si configuratie multilink avansata, in spate.
TEHNOLOGII EFICIENTE
Noul Discovery beneficiaza de o eficienta imbunatatita, datorita inovatiilor cum ar fi tehnologia Stop/Start inteligenta, motorul Ingenium, utilizarea materialelor usoare si aerodinamica imbunatatita. Vehiculele echipate cu suspensie pneumatica gestionata electronic beneficiaza si de coborarea garzii la sol la viteze mari, pentru a permite reducerea rezistentei la inaintare in timpul deplasarii pe autostrada.
CONTROL DINAMIC AL STABILITATII
Controlul dinamic al stabilitatii (DSC) monitorizeaza comportamentul dinamic al vehiculului si intervine daca constata ca vehiculul nu raspunde la comenzile soferului. Acesta asigura noului Discovery un comportament rutier echilibrat si sigur. Atat pe drumuri asfaltate, cat si in teren accidentat.
CONTROL LA INAINTAREA IN TEREN ACCIDENTAT
Controlul la inaintarea in teren accidentat (ATPC) este un sistem modern, disponibil optional, care permite soferilor sa seteze si sa mentina o viteza constanta in conditii dificile. Acesta functioneaza la fel ca un sistem de control al vitezei de croaziera, la viteze cuprinse intre 2 si 30 km/h, si permite concentrarea exclusiva asupra directiei si parcurgerii traseului printre obstacole.
SUSPENSIE PNEUMATICA GESTIONATA ELECTRONIC
Comportamentul rutier riguros si sigur este completat de ultima generatie a sistemului de suspensie pneumatica integrala, gestionata electronic, care asigura capacitati de trecere si o tinuta de drum exceptionale. Adaptat pentru a face fata situatiilor dificile, acest sistem asigura stabilitatea noului Discovery, indiferent de starea suprafetei de deplasare. Pentru un confort exceptional la rulare, sistemul modifica automat garda la sol, daca este cazul.
DETECTAREA ADANCIMII VADULUI
Functia de detectare a adancimii vadului, disponibila optional, permite traversarea de vaduri cu adancimea maxima de 900 mm si se poate dovedi foarte utila. Senzorii din oglinzile retrovizoare exterioare, specifici Land Rover, ofera soferului in timp real pe ecranul tactil, informatii despre adancimea apei pe care o traverseaza vehiculul, precum si despre adancimea maxima de traversare a vadului.
SISTEM DE CAMERE VIDEO PERIMETRALE
Prin afisarea unei imagini exterioare 360° pe ecranul tactil, acest sistem ajuta la diferite manevre de parcare la bordura si de manevrare in locuri inguste si intersectii. Un plus de incredere la deplasarea in spatii inguste si in situatii dificile.
ASISTENTA LA PARCARE - PARCARE LATERALA, IESIRE DIN PARCARE SI PARCARE PERPENDICULARA
Acest sistem permite ca manevrele de parcare laterala si perpendiculara sa fie mai simple ca niciodata, prin directionarea vehiculului intr-un loc de parcare corespunzator. Trebuie doar sa selectati treapta de viteza potrivita si sa controlati viteza vehiculului si pedalele de acceleratie si de frana. De asemenea, asistenta la parcare permite iesirea din parcare si preia complet stresul generat de aceasta operatie, prin intermediul informatiilor de ghidare afisate pe ecran.