Echipa Hyundai Shell World Rally debuteaza in WRC

• Hyundai Shell World Rally, pregatita pentru Campionatul Mondial de Raliuri
• Echipa isi propune sa finalizeze raliul de la Monte-Carlo cu ambele modele Hyundai i20 WRC participante
• Thierry Neuville si Dani Sordo vor pilota automobilele cu numerele 7 si 8


La doar un an de la alcatuirea echipei Hyundai Motorsport, aceasta va participa cu doua modele Hyundai i20 WRC la raliul de la Monte Carlo, organizat de FIA - prima etapa din cele 13 ale Campionatului Mondial de Raliuri (WRC), editia 2014.

Echipa Hyundai a avut la dispozitie sase luni pentru testare, cumuland 8.000 de kilometri parcursi in 16 sesiuni de evaluare in Europa. Astfel, raliul de la Monte-Carlo reprezinta o continuare a demersurilor intreprinse de catre membrii echipei Hyundai pentru adaptarea la cerintele WRC.

Aflandu-se la prima participare in WRC, raliul de la Monte-Carlo reprezinta debutul echipei Hyundai Shell World Rally, al modelului Hyundai i20 WRC, dar si al belgienilor Thierry Neuville si Nicolas Gilsoul si al spaniolilor Dani Sordo si Marc Martí.

Recunoscut drept una dintre cele mai dificile etape din cadrul WRC, raliul de la Monte-Carlo reprezinta o provocare pentru noua echipa. Hyundai Shell World Rally a inregistrat rezultate pozitive in timpul testelor, iar pentru acest eveniment, principalele obiective sunt: acumularea de kilometri si de experienta in competitie. Fiecare raliu marcheaza o oportunitate in dezvoltarea continua a echipei si a modelului i20.

„Pentru acest raliu, am alcatuit o echipa tanara formata din profesionisti”, a declarat directorul echipei, Michel Nandan. „La Monte Carlo, vom pune in aplicare toate cunostintele acumulate pana in prezent. Acest raliu reprezinta un obiectiv semnificativ din programul nostru de dezvoltare. Este un moment important pentru toti membrii. Aceasta etapa este dificila, insa este este o oportunitate de a debuta in WRC”, a adaugat Nandan. „Dispunem de doi piloti bine pregatiti, care vor sustine intreaga echipa. Thierry poate realiza performante extraordinare, iar Dani detine cunostinte solide si experienta WRC, dar si in raliul de la Monte Carlo. Pot afirma ca avem o echipa bine structurata. Nu ne-am stabilit obiective privind rezultatele, deoarece prioritatea noastra este sa finalizam raliul cu ambele modele, sa acumulam cat mai multe cunostinte si sa utilizam informatiile pentru a ne perfectiona in etapele viitoare” a afirmat Nandan.

Luna trecuta, echipa Hyundai Shell World Rally a pregatit prima etapa a sezonului, cu o saptamana de teste in Alpii francezi, cu Neuville si Sordo pilotand modelul Hyundai i20 WRC.
Pentru Neuville – care va pilota modelul Hyundai i20 WRC cu numarul 7, anul acesta va marca cea de-a patra participare la raliul Monte-Carlo, dar si debutul in calitate de pilot al echipei Hyundai Shell World Rally: „Atat eu, cat si Nicolas (Gilsoul, copilotul) suntem nerabdatori sa demaram aceasta noua aventura, alaturi de Hyundai si de modelul i20 WRC. Raliul de la Monte Carlo este unul dificil, iar ritmul si alegerea corecta a anvelopelor sunt esentiale. Traseul este imprevizibil si nu poti sti ce te asteapta dupa urmatorul viraj. Un strat subtire de gheata, plus o greseala minora faciliteaza iesirea in decor”, a declarat Neuville. „Obiectivul nostru este sa finalizam etapa, sa acumulam experienta si multi kilometri, pentru dezvoltarea modelului Hyundai i20 WRC. Este dificil sa recreezi aceleasi conditii pe care le vom regasi in cadrul raliului, dar am efectuat multiple teste inainte de aceasta etapa si am parcurs trasee in conditii meteo variate.”

In cadrul raliului de la Monte-Carlo, Sordo (va concura cu Hyundai i20 WRC cu numarul 8) va contribui la consolidarea echipei cu experienta sa in raliuri: „Eu, alaturi de Marc (Martí, copilotul), suntem incantati sa incepem acest sezon impreuna cu echipa Hyundai Shell World Rally, la debutul sau in raliul Monte-Carlo. Conditiile meteo sunt variate si orice se poate intampla. Dorim sa finalizam acest raliu si sa oferim echipei cat mai multe rezultate pentru a continua programul de dezvoltare” a adaugat Sordo. „In decembrie, am evaluat Hyundai i20 WRC. Obiectivul testelor a fost de a ne obitnui cu masina, dar, si de a gasi cele mai bune variante pentru aceasta etapa. Ne-am alaturat echipei in urma cu o luna si ne-am integrat foarte bine. Fiecare membru este motivat si ne dorim rezultate pozitive”, a concluzionat spaniolul.

Raliul de la Monte-Carlo se afla la cea de a 82-a editie, prima s-a desfasurat in 1911. Editia de anul acesta marcheaza revenirea evenimentului in regiunea Haute-Alpes, cu un traseu care include 15 probe speciale, care totalizeaza 383,88 kilometri, desfasurate pe parcursul a trei zile. Conditiile meteo si alegerea corespunzatoare a anvelopelor sunt elemente esentiale in aceasta etapa. Echipajele vor avea la dispozitie 40 de anvelope (plus cinci pentru testul final) - furnizate de catre Michelin, partenerul tehnic al echipei. Raliul de la Monte-Carlo este dificil, iar pilotii trebuie sa acorde atentie fiecarui detaliu, deoarece o greseala minora poate insemna incheierea etapei.

Raliul Monte-Carlo a debutat luni, 13 ianuarie, cu traditionalul start formal din Place du Casino. Insa, actiunea a demarat miercuri, cu testul final, urmat joi de prima zi oficiala a competitiei.
 

Informatii despre echipa Hyundai Shell World Rally Team

Hyundai i20 WRC nr. 7

Serie de sasiu: 002

Numar de inmatriculare: ALZ WR 30

   
 

Thierry Neuville

Nicolas Gilsoul

Data nasterii

16 iunie 1988

5 februarie 1982

Prima participare in WRC

2009, raliul Cataloniei

2007, raliul Monte-Carlo

Starturi in WRC

33

28

Podiumuri in WRC

7

7

Curse castigate in WRC

-

-

Starturi in raliul Monte-Carlo

3

3

Rezultate anterioare in raliul Monte-Carlo

2011, 2012, 2013 - abandon

2007: locul 28 (locul 8 la grupa N),

2012, 2013: abandon.

 

Hyundai i20 WRC nr. 8

Serie de sasiu: 001

Numar de inmatriculare: ALZ WR 31                                             

Dani Sordo

Marc Martí
Data nasterii 2 mai 1983 1 octombrie 1966
Prima participare in WRC 2003, raliul Cataloniei 1992, raliul Cataloniei
Starturi in WRC 110 145
Podiumuri in WRC 28 42
Curse castigate in WRC 1 3
Starturi in raliul Monte-Carlo 6 10
Rezultate anterioare in raliul Monte-Carlo 2005: locul 15 (locul 4 la clasa A6), 2006: locul 8, 2007: locul 2, 2008: locul 11, 2012: locul 2, 2013: locul 3

1997: locul 15 (locul 2 la clasa A7), 2003: locul 3, 2005: locul 15 (locul 4 la clasa A6), 2006: locul 8, 2007: locul 2, 2008: locul 11,

1998, 1999, 2001, 2004: abandon.

 

Publicat la: 15.06.2015

Auto Noi HYUNDAI

Compara Inchide

Date de contact

Daca solicitati detalii despre o anumita oferta postata pe website, puteti afla aici cum va prelucram datele




Sunteti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de dvs. pentru a va contacta in scopuri de marketing, inclusiv prin Newsletter, in conditiile explicate aici




Sunteti de acord sa va contactam ocazional pentru sondaje despre produsele si serviciile Tiriac Auto, in conditiile explicate aici


Sunt de acord sa fiu contactat, in scopurile specificate mai sus, dupa cum urmeaza:

Telefon

Sms

E-mail

trimitere date

Date de contact

Inainte de trimiterea cererii va rugam sa completati formularul de mai jos:

Esti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de tine pentru a te contacta in scopuri de marketing? Prin completarea prezentului formular, declar ca imi exprim consimtamantul, in mod expres si neechivoc, pentru ca orice date cu caracter personal, precum si orice alte informatii furnizate de mine, sa intre in baza de date a Tiriac Auto, a imputernicitilor si a operatorilor asociati ai acestuia, pentru a fi prelucrate si utilizate de acestia in orice activitati si scopuri statistice si / sau legate de marketing (inclusiv primirea de apeluri, e-mailuri in actiuni de marketing direct de promovare a ofertelor comerciale, invitatii la test-drive-uri si evenimente, asistenta pentru autovehiculul detinut: mentenanta, asistenta rutiera, garantii, asigurari, ITP), in conformitate cu legislatia in vigoare si in conformitate cu Politica de Confidentialitate Tiriac Auto.