Hyundai a anuntat parteneriatul dezvoltat cu organizatia Salvati Copiii, care are ca obiectiv instruirea personalului din domeniul sanatatii, cu scopul de a imbunatati calitatea serviciilor medicale pentru copiii din Kenya. In acest sens, pentru fiecare test drive realizat cu noul i10, Hyundai va dona o suma reprezentand echivalentul prestarii unei ore de servicii medicale.
In Kenya, 34 din 1000 de nou-nascuti mor anual inainte de a implini varsta de un an, rata mortalitatii infantile fiind mai mare in regiunile rurale defavorizate. Prin intermediul acestei actiuni, Salvati Copiii instruieste voluntari, pentru a invata modalitatile de diagnosticare si de tratare a bolilor copilariei, precum si de ingrijire a femeilor insarcinate.
"In viziunea Hyundai, copiii reprezinta viitorul si, prin urmare, trebuie sa fie ingrijiti si sustinuti", a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing and Product Hyundai Motor Europe. „Sprijinind activ organizatii precum Salvati Copiii, consolidam noua directie a brandului Hyundai - „Progres pentru umanitate”.
Acest parteneriat se concentreaza si pe nevoile copiilor cu dizabilitati. Voluntarii vor fi pregatiti sa recunoasca si diferite forme de dizabilitate, astfel incat copiii sa beneficieze de tratament corespunzator. Prin intermediul colaborarii cu Hyundai, Salvati Copiii poate ajunge anual la 21.000 de copii si la familiile acestora, in zonele rurale din Kenya.
„Copiii isi pierd viata din cauza unor boli care ar putea fi evitate, dar si pentru ca familiilor acestora le este foarte greu sa ajunga la un centru de sanatate, avand in vedere ca trebuie sa parcurga intre 25 si 50 de kilometri”, a declarat Susanna Krüger, CEO of Save the Children Germany.
Publicat la: 04.02.2020