- Hyundai demareaza parteneriatul oficial al Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014 prin ceremonia de livrare a vehiculelor
- Hyundai livreaza o gama extinsa de 302 vehicule oficialilor si invitatilor VIP asigurand transportul in timpul Cupei Confederatiilor FIFA Brazilia 2013™
Hyundai Motor Company, in calitate de partener auto oficial al Cupei Mondiale FIFA 2014 Brazilia, a demarat pregatirile pentru cel mai mare eveniment sportiv de talie internationala prin organizarea unei ceremonii de livrare a vehiculelor pentru Cupa Confederatiilor FIFA Brazilia 2013™. Ceremonia s-a desfasurat pe stadionul national din Brasilia si au participat invitati VIP, inclusiv oficialii FIFA si membrii din conducerea companiei.
Cupa Confederatiilor are loc, conform traditiei, in aceeasi tara precum Cupa Mondiala, dar cu un an inainte si reprezinta un test privind coordonarea elementelor organizatorice. Acest eveniment ofera Hyundai oportunitatea de a isi demonstra abilitatile de furnizor auto, punand la dispozitia FIFA o flota formata din 302 vehicule, inclusiv modelul HB20, dedicat pietei locale.
"Ceremonia de livrare a vehiculelor este o etapa importanta a Cupei Confederatiilor FIFA 2013 si ne bucura faptul ca o marca auto recunoscuta la nivel mondial ne va furniza vehicule confortabile, sigure si cu un design atragator pentru a asigura transportul oficialilor FIFA, invitatilor VIP si a celorlalti participanti", a declarat Jay Neuhaus, Director Marketing FIFA Brazilia.
Deschiderea oficiala va avea loc pe 15 iunie, iar competitia se va desfasura timp de doua saptamani, in sase orase din Brazilia: Brasilia, Rio de Janeiro, Fortaleza, Belo Horizonte, Salvador si Recife. Cele sase echipe finaliste din confederatia FIFA, alaturi de castigatorii Cupei Mondiale FIFA din editiile anterioare si tara gazda sunt eligibili pentru a participa. In acest an vor concura pentru trofeu 8 echipe nationale din: Brazilia, Spania, Italia, Uruguay, Japonia, Tahiti, Mexic si Nigeria.
Pentru acest eveniment Hyundai ofera 302 unitati precum HB20 (33 unitati), Veloster (100 unitati), Genesis (5 unitati), Azera (25 unitati), Santa Fe (10 unitati), ix35 (45 unitati), H1 (65 unitati) si H100 (19 unitati), care vor contribui la buna desfasurarea a evenimentului cu acoperire mondiala.
"Pentru Hyundai sustinerea fotbalului reprezinta un element principal al strategiei de marketing, ocupand un rol esential in dezvoltarea de conexiuni intre marca si client, la nivel mondial", a declarat William Lee, Presedinte Hyundai Motor Brasil. "Ajutam la transformarea Cupei Mondiale Brazilia si Cupei Confederatiilor intr-unul dintre cele mai spectaculoase evenimente din istoria fotbalului Hyundai sustine angajamentul fata de Brazilia, tara unde cea mai moderna fabrica produce HB20, modelul Hyundai dezvoltat in exclusivitate pentru clientii brazilieni".
Hyundai va demara o varietate de actiuni de marketing adiacente acestui eveniment: impreuna cu partenerii FIFA, Hyundai va gazdui vizionari publice ale competitiilor din Rio de Janeiro, Sao Paulo si Belo Horizonte, oferind fanilor fotbalului brazilian oportunitatea de a impartasi pasiunea pentru fotbal si de a lua parte la o experienta memorabila.
Aditional, vor fi lansate online filme promotionale. Fanii vor dispune de posibilitatea de a urmari in aceste materiale fotbalisti celebri, orasele gazda, si totodata Hyundai HB20, masina vedeta a competitiei. De asemenea, Hyundai va oferi clientilor posibilitatea de a castiga bilete la meciuri, va distribui materiale promotionale si va promova divertismentul pe toata durata desfasurarii jocurilor din Brazilia.
Hyundai a semnat in anul 1999 un acord prin care devenea sponsor oficial pentru 13 competitii FIFA, inclusiv Cupa Mondiala FIFA Coreea/Japonia 2002™. Hyundai a fost sponsorul auto oficial al Cupei Mondiale FIFA din anii: 2002, 2006, 2010, dar si al altor competitii FIFA precum Cupa Confederatiilor. In 2010, compania a extins parteneriatul strategic cu FIFA pentru a acoperi Cupele Mondiale ce vor avea loc in 2018 si 2022. Prin intermediul acestui parteneriat international de succes, Hyundai a imbunatatit in mod semnificativ gradul notorietate si imaginea marcii.
Publicat la: 15.06.2015