Hyundai anunta parteneriatul dezvoltat cu Sony Pictures Entertainment. Cu aceasta ocazie, noile autovehicule si tehnologii Hyundai vor fi prezentate in cinci dintre viitoarele productii Sony Pictures: „Uncharted” (iulie 2021); continuarea Spider-Man™: „Far From Home” (noiembrie 2021); continuarea Spider-Man: „Into the Spider-Verse” (octombrie 2022), dar si altele.
„Parteneriatul Hyundai - Sony Pictures Entertainment ofera publicului posibilitatea de a descoperi viziunea Hyundai privind viitorul mobilitatii, oferind o noua perspectiva asupra modului in care ne miscam, interactionam si ne planificam viata. Vom continua sa identificam diverse oportunitati pentru a inspira clientii, dar si iubitorii de filme, avand la baza autovehiculele si tehnologiile Hyundai”, a declarat Wonhong Cho, Executive Vice President and Chief Marketing Officer - Hyundai Motor.
Detalii despre viziunea Hyundai asupra viitorului mobilitatii urbane au fost prezentate si la CES 2020. In cadrul evenimentului au fost dezvaluite trei solutii de mobilitate: Urban Air Mobility (UAM), o noua forma de mobilitate aeriana, care are scopul de a reduce semnificativ timpul petrecut in trafic; Purpose Built Vehicle (PBV), o solutie ecologica de mobilitate terestra, care asigura spatii si servicii personalizate pentru pasageri si Hub-ul, un spatiu pentru transfer de mobilitate si activitati sociale.
„Aceasta asociere reflecta in totalitate definitia cuvantului parteneriat”, a declarat Jeffrey Godsick, EVP - Global Partnerships and Brand Management & Head of Location Based Entertainment - Sony Pictures Entertainment. „Dintre multiplele beneficii incluse, potentialul acestui acord provine din continutul inovator pe care il vom dezvolta impreuna.”
Pentru mai multe detalii despre modele si oferte Hyundai, accesati pagina dealer Hyundai
Publicat la: 28.05.2020