Hyundai invita pasionatii de jocuri sa concureze pentru o cauza nobila

•    Hyundai initiaza competitia #Game4Good, disponibila exclusiv pe telefoanele mobile
•    Numarul de curse realizat de catre jucatori va determina volumul donatiilor
•    Castigatorul va beneficia de o calatorie VIP in Italia, la Raliul Sardiniei


Hyundai ofera sansa pasionatilor popularului joc pe mobil “Real Racing 3”, dezvoltat de Electronic Arts, de a contribui la sustinerea asociatiei “Salvati Copiii”. In acelasi timp, jucatorii au posibilitatea de a intra in cursa pentru castigarea unui sejur VIP la una dintre competitiile incluse in Campionatul Mondial de Raliuri (WRC).

Concurentii influenteaza in mod direct donatia Hyundai in cadrul programului „Camila biblioteca” organizat de asociatia „Salvati Copiii”, in Africa. In functie de numarul curselor realizate, Hyundai ofera posibilitatea de a finanta pana la 13 „Camile biblioteci”.

Evolutia concursului si a participantilor va putea fi monitorizata accesand hashtag-ul #Game4Good, creat special pentru aceasta competitie. „Intra in cursa cu Hyundai Veloster!” reprezinta ultima actualizare a jocului si este disponibila pentru iPhone, iPad si iPod Touch, precum si pentru dispozitivele mobile echipate cu sistem de operare Android.

Programul „Camila biblioteca” organizat de asociatia „Salvati Copiii” isi propune sa sustina educatia a peste 54.000 de copii si rezidenti ai comunitatilor izolate de somalezi din Etiopia, oferindu-le acces la carti. Fiecare caravana “Camila biblioteca” este alcatuita din trei camile, doua cutii cu carti, un bibliotecar si un insotitor de camile.

In perioada 22 aprilie - 12 mai 2014, Hyundai ii invita pe fanii jocului „Real Racing 3” sa se intreaca in stabilirea celui mai rapid timp virtual pentru o cursa, la volanul unui Hyundai Veloster Turbo, pe circuitul de la Barcelona, din Catalunia, Spania. Castigatorul va beneficia de o vacanta VIP de patru zile, pentru doua persoane, la cea de-a sasea etapa a Campionatului Mondial de Raliuri, din Sardinia, Italia, in iunie 2014.

“Jocul ˂Intra in cursa cu Hyundai Veloster Turbo!˃ evidentiaza noua viziune Hyundai. Clientii ni se pot alatura in acest demers caritabil prin intermediul unei competitii interesante pe telefonul mobil. Vom continua sa initiem si sa sustinem noi programe de marketing creative”, a declarat Won-Hong Cho, Chief Marketing Officer al Hyundai Motor.

Mark Hall, Vice President Marketing al Hyundai Motor Europa, a adaugat: “Hyundai se angajeaza in pregatirea tinerilor prin initiative educative. Acest demers isi propunse sa sustina activitatea extraordinara a organizatiei ˂Salvati Copiii> si aduce beneficii reale prin facilitarea educatiei”.

„Salvati Copiii”, cea mai mare organizatie mondiala independenta pentru ajutorarea copiilor,  a fost infiintata in 1919. Organizatia functioneaza in aproximativ 120 de tari si militeaza pentru drepturile copilului. Aceasta contribuie la imbunatatirea conditiilor de sanatate si nutritie, oferind, totodata, educatie si protectie. In anul 2012, organizatia a inregistrat 125 de milioane de copii din intreaga lume.

Pentru mai multe informatii, accesati game4good.hyundai.com.

Publicat la: 15.06.2015

Auto Noi HYUNDAI

Compara Inchide

Date de contact

Daca solicitati detalii despre o anumita oferta postata pe website, puteti afla aici cum va prelucram datele




Sunteti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de dvs. pentru a va contacta in scopuri de marketing, inclusiv prin Newsletter, in conditiile explicate aici




Sunteti de acord sa va contactam ocazional pentru sondaje despre produsele si serviciile Tiriac Auto, in conditiile explicate aici


Sunt de acord sa fiu contactat, in scopurile specificate mai sus, dupa cum urmeaza:

Telefon

Sms

E-mail

trimitere date

Date de contact

Inainte de trimiterea cererii va rugam sa completati formularul de mai jos:

Esti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de tine pentru a te contacta in scopuri de marketing? Prin completarea prezentului formular, declar ca imi exprim consimtamantul, in mod expres si neechivoc, pentru ca orice date cu caracter personal, precum si orice alte informatii furnizate de mine, sa intre in baza de date a Tiriac Auto, a imputernicitilor si a operatorilor asociati ai acestuia, pentru a fi prelucrate si utilizate de acestia in orice activitati si scopuri statistice si / sau legate de marketing (inclusiv primirea de apeluri, e-mailuri in actiuni de marketing direct de promovare a ofertelor comerciale, invitatii la test-drive-uri si evenimente, asistenta pentru autovehiculul detinut: mentenanta, asistenta rutiera, garantii, asigurari, ITP), in conformitate cu legislatia in vigoare si in conformitate cu Politica de Confidentialitate Tiriac Auto.