• Hyundai initiaza competitia #Game4Good, disponibila exclusiv pe telefoanele mobile
• Numarul de curse realizat de catre jucatori va determina volumul donatiilor
• Castigatorul va beneficia de o calatorie VIP in Italia, la Raliul Sardiniei
Hyundai ofera sansa pasionatilor popularului joc pe mobil “Real Racing 3”, dezvoltat de Electronic Arts, de a contribui la sustinerea asociatiei “Salvati Copiii”. In acelasi timp, jucatorii au posibilitatea de a intra in cursa pentru castigarea unui sejur VIP la una dintre competitiile incluse in Campionatul Mondial de Raliuri (WRC).
Concurentii influenteaza in mod direct donatia Hyundai in cadrul programului „Camila biblioteca” organizat de asociatia „Salvati Copiii”, in Africa. In functie de numarul curselor realizate, Hyundai ofera posibilitatea de a finanta pana la 13 „Camile biblioteci”.
Evolutia concursului si a participantilor va putea fi monitorizata accesand hashtag-ul #Game4Good, creat special pentru aceasta competitie. „Intra in cursa cu Hyundai Veloster!” reprezinta ultima actualizare a jocului si este disponibila pentru iPhone, iPad si iPod Touch, precum si pentru dispozitivele mobile echipate cu sistem de operare Android.
Programul „Camila biblioteca” organizat de asociatia „Salvati Copiii” isi propune sa sustina educatia a peste 54.000 de copii si rezidenti ai comunitatilor izolate de somalezi din Etiopia, oferindu-le acces la carti. Fiecare caravana “Camila biblioteca” este alcatuita din trei camile, doua cutii cu carti, un bibliotecar si un insotitor de camile.
In perioada 22 aprilie - 12 mai 2014, Hyundai ii invita pe fanii jocului „Real Racing 3” sa se intreaca in stabilirea celui mai rapid timp virtual pentru o cursa, la volanul unui Hyundai Veloster Turbo, pe circuitul de la Barcelona, din Catalunia, Spania. Castigatorul va beneficia de o vacanta VIP de patru zile, pentru doua persoane, la cea de-a sasea etapa a Campionatului Mondial de Raliuri, din Sardinia, Italia, in iunie 2014.
“Jocul ˂Intra in cursa cu Hyundai Veloster Turbo!˃ evidentiaza noua viziune Hyundai. Clientii ni se pot alatura in acest demers caritabil prin intermediul unei competitii interesante pe telefonul mobil. Vom continua sa initiem si sa sustinem noi programe de marketing creative”, a declarat Won-Hong Cho, Chief Marketing Officer al Hyundai Motor.
Mark Hall, Vice President Marketing al Hyundai Motor Europa, a adaugat: “Hyundai se angajeaza in pregatirea tinerilor prin initiative educative. Acest demers isi propunse sa sustina activitatea extraordinara a organizatiei ˂Salvati Copiii> si aduce beneficii reale prin facilitarea educatiei”.
„Salvati Copiii”, cea mai mare organizatie mondiala independenta pentru ajutorarea copiilor, a fost infiintata in 1919. Organizatia functioneaza in aproximativ 120 de tari si militeaza pentru drepturile copilului. Aceasta contribuie la imbunatatirea conditiilor de sanatate si nutritie, oferind, totodata, educatie si protectie. In anul 2012, organizatia a inregistrat 125 de milioane de copii din intreaga lume.
Pentru mai multe informatii, accesati game4good.hyundai.com.
Publicat la: 15.06.2015