Hyundai Motor extinde programele de responsabilitate sociala adresate tinerilor antreprenori

•    Peste 4.000 de studenti vor beneficia de burse si programe speciale  
•    Hyundai Motor investeste trei milioane de euro in proiecte de responsabilitate sociala pe o perioada de trei ani


Hyundai Motor extinde suportul acordat tinerilor europeni prin investitii permanente in cele doua programe de dezvoltare a abilitatilor profesionale, ca urmare a rezultatelor inregistrate in etapa „pilot”. Incepand cu anul universitar 2013-2014, ambele proiecte „Competente pentru viitor” si „Tineri antreprenori de succes” vor fi implementate in mai multe tari, ajungand la un numar mai mare de studenti din multiple universitati si scoli.

In acest moment, Europa se confrunta cu un procent crescut de tineri fara locuri de munca.  
Hyundai investeste trei milioane de euro in ambele programe, care sustin tinerii din Europa si incurajeaza dezvoltarea economica din zona.

Programul „Competente pentru viitor” are ca scop dezvoltarea abilitatilor tinerilor europeni, facilitand adaptarea la cerintele existene pe piata muncii. In etapa „pilot”, care s-a desfasurat timp de 12 luni, proiectul a inclus 1.000 de studenti, ce provin din 12 scoli vocationale. In acest an, vor participa peste 3.000 de studenti. In plus, fata de etapa anterioara, anul acesta se vor alatura programului tari precum: Cehia, Franta, Polonia, Slovacia.

In primul an programul „Tineri antreprenori de succes” a implicat 610 studenti, de la 100 de universitati, din 12 tari. Anul acesta numarul participantilor va ajunge la 1.000. Acestia au fost selectati de la 130 de universitati, din 17 tari. In plus, s-au alaturat acestui proiect Austria, Franta, Italia, Malta si Portugalia. Studentii vor realiza planuri de dezvoltare pentru propria afacere, iar cel mai inovativ va beneficia de suport financiar si consiliere profesionala.  

Allan Rushforth, Senior Vice Presedinte si COO al Hyundai Motor Europa, a declarat: „In Europa, procentul tinerilor fara un loc de munca a atins un nivel ridicat, iar acestia se confrunta cu dificultati la inceputul carierei – indiferent daca doresc sa se angajeze sau sa puna bazele propriei afaceri. Prin programele noastre <>” si <> dorim sa sustinem viitoarea generatie de oameni de afaceri. Extinderea acestor proiecte raspunde cerintelor economiei moderne. De asemenea, oferim oportunitati tinerilor, acordandu-le suport pentru un viitor mai bun.

Hyundai a dezvoltat un parteneriat cu Junior Achievement-Young Enterprise (JA-YE) Europa pentru a dezvolta si implementa cele doua programe. Initiativele cuprind: ateliere de lucru, cursuri, consiliere profesionala online, competitii nationale si pan-europene. Hyundai incurajeaza voluntariatul in randul angajatilor. In primul an numarul acestora a ajuns la 84, iar pentru al doilea an se asteapta o crestere a acestei cifre.
 

Publicat la: 15.06.2015

Auto Noi HYUNDAI

Compara Inchide

Date de contact

Daca solicitati detalii despre o anumita oferta postata pe website, puteti afla aici cum va prelucram datele




Sunteti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de dvs. pentru a va contacta in scopuri de marketing, inclusiv prin Newsletter, in conditiile explicate aici




Sunteti de acord sa va contactam ocazional pentru sondaje despre produsele si serviciile Tiriac Auto, in conditiile explicate aici


Sunt de acord sa fiu contactat, in scopurile specificate mai sus, dupa cum urmeaza:

Telefon

Sms

E-mail

trimitere date

Date de contact

Inainte de trimiterea cererii va rugam sa completati formularul de mai jos:

Esti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de tine pentru a te contacta in scopuri de marketing? Prin completarea prezentului formular, declar ca imi exprim consimtamantul, in mod expres si neechivoc, pentru ca orice date cu caracter personal, precum si orice alte informatii furnizate de mine, sa intre in baza de date a Tiriac Auto, a imputernicitilor si a operatorilor asociati ai acestuia, pentru a fi prelucrate si utilizate de acestia in orice activitati si scopuri statistice si / sau legate de marketing (inclusiv primirea de apeluri, e-mailuri in actiuni de marketing direct de promovare a ofertelor comerciale, invitatii la test-drive-uri si evenimente, asistenta pentru autovehiculul detinut: mentenanta, asistenta rutiera, garantii, asigurari, ITP), in conformitate cu legislatia in vigoare si in conformitate cu Politica de Confidentialitate Tiriac Auto.