• Oficialii UEFA si membrii Comitetului Local de Organizare (LOC) vor utiliza 96 unitati Hyundai
• Ceremonia oficiala de livrare s-a desfasurat in Tjörn, Suedia
• Hyundai va permite copiilor sa marcheze lovitura de deschidere
Recent, Hyundai Motor Company, partener UEFA EUROTOP, a demarat pregatirile pentru Campionatul Feminin UEFA EURO 2013 prin organizarea unei ceremonii de livrare a vehiculelor, ce s-a desfasurat in Tjörn, in apropierea Gothenburg, Suedia.
Hyundai Motor a livrat catre UEFA si LOC o flota de 96 unitati printre care si modelul de clasa D, i40. Masinile vor fi utilizate timp de 19 zile, pe toata durata turneului ce se va desfasura in perioada 10-28 iulie. Vehiculele, inscriptionate cu elemente distinctive UEFA/Hyundai, vor asigura transportul pentru jucatori, oficiali UEFA, arbitri, personal autorizat, dar si pentru invitati VIP catre cele sapte stadioane din tara gazda.
Mark Hall, Director Marketing al Hyundai Motor Europa, a declarat: “Campionatele UEFA sunt cele mai dinamice si captivante turnee mondiale de fotbal. Acestea sunt trasaturi pe care Hyundai Motor doreste sa le insuseasca, astfel indeplinind toate cerintele clientilor nostri”.
Ceremonia oficiala de livrare a vehiculelor a fost sustinuta de catre Roland Bägén, Director Marketing al Hyundai Suedia, Göran Havik, Director Turneu al LOC UEFA, Bert Andersson, Presedinte al Asociatiei de Fotbal Gothenburg si Presedinte al LOC UE, dar si Ambasadorul LOC, fost capitan al echipei nationale a Suediei, Victoria Sandell Svensson.
La ceremonia oficiala de livrare a vehiculelor, Roland Bägén, Director Marketing al Hyundai Suedia, a declarat: "Hyundai Motor este partener UEFA incepand cu anul 2000 si suntem incantati sa punem la dispozitia UEFA EURO 2013 cele 96 de unitati. Vara aceasta vom intampina echipele si sustinatorii in Suedia si suntem convinsi ca turneul va fi un succes”.
Director Turneu al LOC UEFA, Göran Havik, a adaugat: "Suntem siguri de faptul ca UEFA EURO 2013 va fi cel mai reusit campionat european feminin de pana acum si prin urmare, suntem incantati de parteneriatul dezvoltat impreuna cu Hyundai.”
Complementar actiunii de a furniza vehiculele oficiale pentru turneu, Hyundai Motor va organiza o competitie adresata copiilor cu varste cuprinse intre 10 si 14 ani. In cadrul acestui concurs vor fi desemnati 25 de castigatori, care vor avea oportunitatea de a marca prima lovitura in deschiderea oficiala a fiecarui meci.
De asemenea, vor fi dezvoltate programe interactive la stadioanele selectate, participantii beneficiind de oportunitatea de a se inscrie pentru drive test cu modelele Hyundai. Mai mult, sustinatorii fotbalului pot castiga, prin tragere la sorti, doua bilete la meciul din marea finala, daca vor ghici cate mingi de fotbal pot fi depozitate in portbagajul unei masini.
Despre Hyundai
Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala 11 modele Hyundai, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare. Fondata in 1967, Hyundai Motor Company s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.
Publicat la: 15.06.2015