Hyundai a prezentat conceptul revolutionar Vision T, in cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. Cel de-al saptelea concept, dezvoltat in cadrul Centrului de Design Hyundai, evidentiaza noua directie de design a marcii, explorand evolutia limbajului global ”Sensuous Sportiness”. Modelul dispune de un exterior de culoare verde mat si de un sistem de propulsie plug-in hybrid, in armonie cu mediul inconjurator.
„Cautam solutii inovatoare in materie de design si ne dorim sa adaugam valoare emotionala experientei noastre de produs, prin intermediul limbajului global Hyundai Sensuous Sportiness”, a declarat SangYup Lee - Senior Vice President and Head of Hyundai Global Design Center.
Dimensiuni VISION T
Lungime: 4.61 m
Latime: 2.01 m
Inaltime: 1.7 m
Ampatament: 2.8 m
Cele doua teme care stau la baza designului sunt: ”Parametric Fantasy” si ”Transcendent Connectivity”. Stopurile, elementele distinctive ale modelului concept, au ca sursa de inspiratie noile directii de design Le Fil Rouge si Grandeur Face Lift.
Grila frontala are un caracter dinamic. Atunci cand autovehiculul se afla in miscare, fiecare celula a grilei se misca intr-o succesiune prestabilita, optimizand aerodinamica si consumul. Profilul dinamic este evidentiat de forme geometrice care vin in contrast cu silueta neteda. Aspectul futurist al geamurilor laterale este subliniat si de rama cromata cu finisaj satinat. In plus, plafonul panoramic din sticla si lampile din spate cu lumini de semnalizare secventiala sporesc atractivitatea modelului. Portul de incarcare, care dispune de un capac glisant, este situat pe partea pasagerului din dreapta – spate. In momentul incarcarii, sigla ”Blue Drive” este iluminata.
Pentru a accentua sportivitatea modelului, jantele din aliaj evidentiaza etrierele sistemului de franare de culoare portocaliu inchis. De asemenea, spitele rotilor prezinta un finisaj gri mat care pune in valoare stralucirea partilor din crom satinat.
Publicat la: 25.11.2019