- Lux modern: Noul Range Rover este definit de personalitate și sobrietate, obținute din armonia proporțiilor, suprafețelor și liniilor
- Materiale alese: Combinații de materiale textile superioare Ultrafabrics™ și Kvadrat™ sunt oferite ca alternative luxoase la tapițeria tradițională din piele
- Noul Range Rover SV: Noul Range Rover SV reprezintă o interpretare magnifică a luxului și nivelului de personalizare ale Range Rover, realizată artistic de Special Vehicle Operations, disponibil în a doua jumătate a anului 2022
- Rafinament fără egal: Inginerii au redus la minimum efortul cognitiv la care este expus șoferul, în timp ce rafinamentul suprem este asigurat de sistemul ultramodern cu boxe integrate în tetiere de anulare a zgomotului
- Ținută de drum perfectă: Sistemul integrat de control al șasiului (Integrated Chassis Control) cu tehnologie Dynamic Response Pro asigură confortul suprem, folosind suspensia pneumatică controlată electronic care, cu ajutorul datelor furnizate de platforma eHorizon, pregătește mașina pentru viraje
- Agilitate dinamică: Tracțiunea integrală standard combină stabilitatea la viteze mari cu manevrabilitate excepțională la viteze mici; diametrul de bracaj este mai mic de 11m3
- Opțiuni multiple: Noua arhitectură MLA-Flex a caroseriilor permite configurarea mașinii pe șasiuri cu ampatament standard sau lung, cu interioare luxoase cu patru, cinci sau șapte locuri, precum și dotarea cu diferite motorizări electrificate
- Integral electric: Modelul Range Rover complet electric va fi lansat în 2024, în cadrul noii strategii Land Rover Reimagine
- PHEV cu autonomie extinsă: Noile motoare hibrid cu încărcare la priză de 510CP și de 440CP asigură o autonomie electrică de până la 100 de km și emisii de CO2 sub 30g/km1 , pentru deplasări în condiții de liniște și eficiență
- Performanțe imperturbabile: Noul motor Twin Turbo V8 de 530CP pe benzină oferă o experiență a conducerii specifică Range Rover, funcția Dynamic Launch asigurând accelerarea de la 0 la 100 de km/h în doar 4,6 secunde
- Un spațiu sigur: Sistemul Cabin Air Purification Pro de purificare a aerului din habitaclu dispune de funcție de filtrare a PM2,5 și este dotat cu tehnologia nanoeTM X care contribuie semnificativ la eliminarea mirosurilor, bacteriilor și alergenilor, inclusiv a virusului SARS-CoV[1]22.
București, 27 octombrie 2021 - Noul și elegantul Range Rover este definitoriu pentru luxul modern, oferind clienților mai mult rafinament, mai multe opțiuni și mai multe posibilități de personalizare decât oricând.
Noul Range Rover este cel mai dorit dintre cele produse până în prezent, îmbinând modernitatea uluitoare și grația estetică cu tehnologii sofisticate și conectivitate neîntreruptă.
Cu o serie de motoare eficiente semihibride și hibride cu alimentare la priză (un Range Rover complet electric urmând a intra în gamă în 2024) plus interioare cu patru, cinci sau șapte locuri disponibile pe caroserii cu ampatament standard sau lung, noul Range Rover este acasă în orice mediu.
Thierry Bolloré, Chief Executive Officer, Jaguar Land Rover, a spus: „Noul Range Rover reprezintă o superbă materializare a viziunii noastre de a crea cele mai dorite mașini de lux din lume, pentru clienții cei mai exigenți. Această mașină scrie următorul capitol din povestea unică a pionieratului în inovație ce caracterizează Range Rover de peste 50 de ani”.
MLA-Flex, noua arhitectură modulară longitudinală flexibilă introdusă de Land Rover, stă la baza fiecărui aspect al acestui SUV de lux.
Două motorizări inovatoare hibride cu alimentare la priză (PHEV) cu autonomie extinsă asigură emisii de CO2 de sub 30g/km, autonomie integral electrică de maximum 100 de km1 (autonomie preconizată în condiții reale de exploatare de până la 80 de km), suficient pentru ca un client tipic al Range Rover să realizeze până la 75% din deplasări doar cu alimentare electrică.
Modelele disponibile ale noului SUV sunt SE, HSE și Autobiography. Pe durata primului an de producție va fi disponibilă o variantă First Edition, având la bază modelul Autobiography, cu o specificație unică. Exclusiv pe această variantă va fi disponibilă culoarea exterioară Sunset Gold Satin (finisaj mat). Atât modelele cu ampatament standard (SWB), cât și cele cu ampatament lung (LWB) sunt disponibile cu cinci locuri, modelul LWB având opțiunea unui al treilea rând de scaune, asigurând confort extins pentru până la șapte adulți.
Noul Range Rover SV reprezintă o interpretare superbă a luxului și nivelului de personalizare specifice Range Rover realizată de experții din cadrul Departamentului Vehicule Speciale. Modelul SV este disponibil atât pe caroserii SWB, cât și LWB, cu caracteristici exclusive printre care se numără noile teme de design SV Serenity și SV Intrepid, precum și o configurație cu patru scaune SV Signature Suite.
A cincea generație de SUV-uri de lux aduce filozofia modernistă a designului Land Rover la nivelul următor, cu o interpretare contemporană a profilului său emblematic, realizând o creație care se afirmă uluitor. Designul continuă să fie deschizător de drumuri, conferind modernitate uluitoare, grație estetică și sofisticare celui mai nou model reprezentativ Land Rover.
Prof Gerry McGovern OBE, Chief Creative Officer, Jaguar Land Rover, a spus: „Noul Range Rover este o mașină cu un caracter inegalabil, de la sobrietatea impecabilă a exteriorului, la sanctuarul desăvârșit oferit de habitaclu. Inspirat de un intelectualism creativ și de dorința de perfecțiune, nu urmează moda sau tendințele, ci este pur și simplu cel mai dezirabil Range Rover creat vreodată, rezultat al unei filosofii a designului modernist combinată cu peste 50 de ani de evoluție.”
Noul Range Rover este definit de trei linii care își regăsesc originea în generațiile anterioare: plafonul plonjant, centura accentuată și linia ascendentă a pragurilor. Aceste trăsături emblematice se combină cu consola față scurtă caracteristică și cu plafonul înclinat spre spate (cu un hayon practic rabatabil cu două panouri) pentru a crea un profil elegant, care transmite personalitatea inegalabilă a modelului Range Rover.
Centura neîntreruptă demonstrează atenția pe care Land Rover o acordă detaliilor, în timp ce marginea rotunjită a ușii vine în contact cu geamul într-o terminație simplă și curată, datorită unui element ascuns, special proiectat.
Suprafețele sofisticate asigură un aspect curat și contemporan, contribuind la obținerea unui coeficient aerodinamic de 0,30, astfel încât noul Land Rover este cel mai aerodinamic SUV de lux din lume.
Interiorul luxos este susținut de tehnologii moderne, intuitive și relevante, concepute pentru a funcționa în armonie cu cele mai fine materiale și inovații în materie de confort, creând un spațiu al calmului pentru toți ocupanții și transformând fiecare călătorie într-o experiență savuroasă.
Paleta de culori exterioare subliniază proporțiile elegante și suprafețele nealterate ale noului Range Rover, în timp ce opțiunile pentru interior sunt mai sustenabile, mai responsabile și mai progresiste decât oricând. Clienții au la dispoziție o selecție mai largă de materiale și finisaje, inclusiv materiale textile inovatoare, continuând relația de pionierat dintre Land Rover și Kvadrat™ - cel mai important producător european de materiale textile premium. Acestea se combină cu Ultrafabrics™, pentru a oferi materiale mai ușoare, care generează doar un sfert din cantitatea de CO2 produsă de pielea tradițională.
Rafinament fără egal
Noul Range Rover transformă fiecare călătorie într-o ocazie memorabilă, combinând tehnologiile avansate cu luxul modern, asigurând rafinament la un nivel inegalabil pentru fiecare ocupant, inclusiv pentru cei din al treilea rând. Prin eliminarea zgomotelor nedorite, a vibrațiilor și a factorilor perturbatori, precum și prin reducerea sarcinii cognitive la care sunt expuși șoferul și pasagerii, ocupanții vor ajunge la destinație fără a fi obosiți, chiar și după cele mai lungi deplasări.
Nick Collins, Executive Director Vehicle Programmes, Jaguar Land Rover, a declarat: „Noul Range Rover preia lecțiile învățate în 50 de ani de evoluție și le combină cu tehnologii ultramoderne, pentru a oferi rafinament, confort și stare de bine la superlativ. Reușește aceste performanțe cu ajutorul suspensiei anticipative, care pregătește mașina pentru curbele următoare, al sistemului ultramodern cu boxe integrate în tetiere de atenuare a zgomotului și al tehnologiei de purificare a aerului care contribuie semnificativ la reducerea mirosurilor și încărcării virale, creând una dintre cele mai liniștite, relaxante și moderne experiențe de călătorie în condiții de lux pe care ne-o putem imagina.”
Tehnologia audio avansată valorifică rafinamentul fundamental asigurat de arhitectura MLA-Flex a caroseriei, creând în habitaclu o atmosferă de calm și seninătate și oferind ocupanților o experiență de primă clasă. Sistemul audio Meridian Signature de 1,600W asigură una dintre cele mai bune protecții fonice ale habitaclului, iar boxele de 20W din cele patru tetiere principale creează cea mai captivantă experiență audio posibilă.
Sistemul Active Noise Cancellation6 de generația a treia monitorizează vibrațiile roților, zgomotul anvelopelor și sunetul motorului transmise în habitaclu și generează un semnal de anulare prin cele 35 de boxe. Printre acestea se numără câte o pereche de boxe cu diametrul de 60 de mm integrată în fiecare dintre tetierele celor patru ocupanți principali ai habitaclului, creând zone personale de liniște similare celor obținute cu ajutorul unor căști audio de mare calitate.
Noul Range Rover aduce în segmentul SUV un nou nivel al stării de bine, sistemul Cabin Air Purification Pro2 reprezentând vârful acestei tehnologii deschizătoare de drumuri. Sistemul combină tehnologia dual-nanoeTM X pentru reducerea concentrației alergenilor și eliminarea patogenilor, contribuind semnificativ la reducerea mirosurilor și încărcării virale, în timp ce funcțiile de gestionare a concentrației CO2 și de filtrare a PM2,5 îmbunătățesc calitatea aerului. S-a demonstrat științific că tehnologia avansată nanoeTM X reduce semnificativ încărcătura virală și bacteriană, inclusiv virusul SARS-CoV-22 . Această tehnologie inovatoare acționează în aer, astfel încât particulele nu trebuie să treacă printr-un filtru pentru a fi capturate și neutralizate. Un al doilea dispozitiv nanoeTM X instalat în rândul al doilea de scaune optimizează funcția sistemului pentru toți ocupanții.
Range Rover a fost primul SUV de lux echipat cu suspensie pneumatică gestionată electronic, în 1992. Noul Range Rover continuă această abordare deschizătoare de drumuri cu sistemul Dynamic Response Pro și cu suspensia anticipativă, care folosește informații despre caracteristicile drumului date de platforma de navigație eHorizon si pregătește suspensia pentru a reacționa perfect.
Tehnologia inteligentă funcționează în conjuncție cu sistemul adaptiv de control al vitezei cu servodirecție asistată, pentru a atenua mișcările caroseriei determinate de modificările bruște ale vitezei. Suspensia complet independentă asigură rularea în condiții de lux și, în premieră pentru Land Rover, include o suspensie cu cinci brațe pe puntea spate, care izolează habitaclul de imperfecțiunile suprafeței de rulare mai eficace decât oricând, folosind amortizoare pneumatice ultramoderne.
Noul Range Rover este prima mașină produsă de Land Rover echipată cu uși servoasistate,4 cu senzori integrați pentru depistarea pericolelor și limitarea forței de închidere, îmbunătățind capacitatea de închidere lină și asigurând începerea și finalizarea fiecărei călătorii în condiții de rafinament și sofisticare fără eforturi. Toate cele patru uși pentru pasageri sunt servoasistate și pot fi comandate prin intermediul ecranului Pivi Pro, asigurând eleganța urcării și coborârii din vehicul în orice situație, inclusiv în rampe sau pante de până la 10 grade. Funcția avansată de depistare a pericolelor înseamnă că ușile se pot opri automat din mișcare până când zona de pivotare este eliberată. Hayonul practic cu două segmente, element definitoriu pentru Range Rover încă din 1970, este modernizat la nivelul anului 2021, cu o serie de noi tehnologii care asigură un nivel superior de versatilitate și satisfacție.
Variantele cu cinci locuri sunt dotate cu un nou model de acoperitoare de portbagaj. Combinând caracterul practic al unei polițe rigide cu avantajele uneia retractabile, se retrage cu eleganță la deschiderea hayonului, pentru a oferi acces neobstrucționat la zona de încărcare, fără a fi necesară deschiderea secțiunii inferioare a hayonului.
Tehnologie integrată
Noul Range Rover își menține bogata tradiție de pionierat în inovații cu o serie de tehnologii concepute pentru a îmbunătăți ușurința utilizării, eficiența, rafinamentul și siguranța. Cea mai nouă arhitectură a mașinii electrice de la Land Rover (EVA 2.0) este principalul element facilitator și include actualizări Software-Over-The-Air (SOTA) pentru peste 70 de module electronice. Aceasta înseamnă că noul Range Rover va evolua permanent, se va îmbunătăți și va rămâne modern pe măsură ce se maturizează.
Nick Rogers, Executive Director, Product Engineering, Jaguar Land Rover, a spus: „Noul Range Rover combină capabilități supreme pe drum și pe teren accidentat cu propulsia electrificată și cu noi niveluri ale funcțiilor conectate. În căutarea confortului, suntem permanent preocupați de științele socio-umane și de înțelegerea activității cerebrale, cu scopul de a reduce la minimum impactul cognitiv și a ne asigura că aceste tehnologii avansate funcționează în absolută armonie, creând o experiență a conducerii cu adevărat lipsită de eforturi. Datoria unui inginer este să îmbunătățească viețile oamenilor, iar noul Range Rover vă va oferi exact acest beneficiu.
Noul Range Rover perfecționează tehnologia multimedia și de navigație Pivi Pro a Land Rover cu cel mai mare ecran tactil de până acum. Ecranul curbat, „flotant” de 13,1 inchi este reprezentativ pentru arhitectura grațioasă a interiorului, având o ramă minimalistă. Ecranul oferă acces la controlul intuitiv al tuturor funcțiilor principale ale mașinii, folosind cea mai modernă tehnologie pentru a oferi o interfață cu utilizatorul, inspirată de telefoanele inteligente, alături de butoane fizice de comandă a climatizării ușor de folosit.
Pivi Pro funcționează în armonie cu un nou display de comandă interactiv, „semi-flotant”, de 13,7 inchi, prevăzut cu noua grafică de înaltă rezoluție, cu o structură cu trei panouri care reflectă intuitiv designul ecranului „acasă” al sistemului Pivi Pro. Cu ajutorul comenzilor de pe volan, clienții pot alege afișajul dintr-o varietate de configurații, inclusiv una analogică, convențională.
Pentru prima dată pe un Land Rover, display-ul central oferă reacție tactilă când clienții ating și apasă ecranul. Utilizatorii primesc o confirmare tactilă a comenzilor, fără a fi nevoiți să privească ecranul, fapt care reduce necesitatea de a desprinde privirea de la drum, astfel încât Pivi Pro devine și mai intuitiv.
Pasagerii din spate se pot bucura de un nou sistem de divertisment pentru locurile din spate (RSE), care oferă ecrane HD tactile ajustabile, de 11,4 inchi, montate pe spatele scaunelor față. Acestea pot fi comandate independent și suportă conectarea cu majoritatea dispozitivelor printr-un port HDMI. În combinație cu funcția Wi-Fi hotspot, pasagerii de pe scaunele din spate se pot bucura de televiziune smart în timp ce călătoresc. Ecranul tactil de comandă pentru scaunele din spate, cu diagonala de 8 inchi,7 instalat pe centrul cotierei scaunelor spate din clasa „Executive” permite controlul rapid și intuitiv al poziției de ședere.
Fiecare Range Rover este echipat cu un sistem de lumini cu LED-uri eficient și puternic, noile faruri Digital LED de înaltă definiție asigurând o fază lungă de până la 500 de metri. Farurile constituie un element de design excepțional și includ luminile de zi Signature, indicatoare animate, lumini față adaptive și tehnologia Image Projection la pornire, fiind cele mai avansate faruri instalate vreodată pe un Land Rover. Farurile față adaptive ale noului Range Rover pot detecta până la 16 obiecte pe traseul vehiculului, astfel încât alți utilizatori ai drumului nu sunt orbiți, menținându-se totodată nivelul optim de iluminare pentru șofer. Tehnologia Predictive Dynamic Bending Light folosește informațiile de navigație pentru a ajusta activ fasciculul luminos în raport cu virajele care urmează în configurația drumului.
Noile lumini de manevră ajută șoferul să execute cu încredere manevre la viteză redusă, prin iluminarea perimetrului vehiculului, conlucrând cu camera 3D Surround, pentru a asigura manevrabilitate în siguranță și fără efort.
Șoferul poate controla noul Range Rover din exteriorul mașinii, folosind funcția Remote Park Assist prin intermediul unei aplicații8 instalate pe telefon. Aceasta permite SUV-ului de lux să intre și să iasă din spații de parcare, în timp ce șoferul urmărește procesul din apropiere - o funcție perfectă pentru ocuparea sau eliberarea locurilor de parcare înguste din oraș.
Capabilitate și echilibru imperturbabile
Noul Range Rover este echipat cu direcție integrală pentru conducere fără efort, cu stabilitate sporită la viteze mari și manevrabilitate îmbunătățită la viteze mici, fiind la fel de capabil pe autostrăzi și pe străzile înguste din orașe.
Puntea spate, acționată electric, are un unghi de bracare de șapte grade și, la viteze reduse, se desincronizează de roțile din față, astfel încât noul Range Rover poate întoarce înscriindu-se într-un cerc cu diametrul de sub 11m3 - cel mai mic dintre toate mașinile Land Rover. La viteze mai mari, puntea spate direcționează roțile în tandem cu cele din față, pentru un nivel superior de stabilitate și confort.
Noul Range Rover este primul Land Rover echipat cu sistemul Dynamic Response Pro. Noul și puternicul sistem electronic de 48 de volți de control activ al stabilității acționează mai rapid și mai eficient decât un sistem hidraulic, acționând asupra barelor antiruliu cu o forță de până la 1.400Nm, pentru a menține sub control mișcările caroseriei.
Suspensia pneumatică integral independentă izolează habitaclul de imperfecțiunile suprafeței de rulare. Combină suspensii pneumatice ultramoderne cu amortizoare cu două supape - toate gestionate de softul Adaptive Dynamics dezvoltat de companie.
Transmisia integrală inteligentă (iAWD) este gestionată de sistemul Intelligent Driveline Dynamics (IDD) produs de Land Rover. Acesta monitorizează aderența și comenzile șoferului de 100 de ori pe secundă, pentru a distribui predictiv cuplul între punți și între roțile punții spate, pentru tracțiune optimă pe drum amenajat și în teren accidentat.
De asemenea, fiecare Range Rover este echipat cu un diferențial activ blocabil pentru puntea spate. Acesta optimizează tracțiunea pe puntea spate la viraje luate cu viteză mare, pe suprafețe alunecoase și la deplasarea verticală a roților în teren accidentat, asigurând un nivel superior de capabilitate și de încredere a șoferului.
Toate aceste tehnologii transmit date sistemului Terrain Response 2, dezvoltat de Land Rover, care gestionează diferitele sisteme montate pe șasiu pentru a asigura automat setările cele mai adecvate mediului de rulare, cu posibilitatea de a selecta din șase moduri de conducere, pentru a reduce la minimum sarcinile șoferului în orice condiții de drum. Alternativ, șoferul poate selecta manual setarea cea mai potrivită sau poate folosi funcția de configurare a sistemului Terrain Response pentru a crea o setare personalizată a șasiului.
Eficiență electrificată
Noul Range Rover păstrează combinația convingătoare de performanță naturală și rafinament fără egal, cu o gamă completă de motorizări moderne cu șase și opt cilindri. Ca parte a strategiei Reimagine a brand-ului Land Rover, un model pur electric se va alătura familiei în 2024, fiind primul vehicul cu emisii zero de la Range Rover.
Noul Range Rover oferă posibilitatea de alege dintre noile motorizări hibrid electric cu alimentare la priză cu autonomie extinsă (PHEV) P440e și P510e, cele mai noi motorizări semihibrid (MHEV) P360 și P400 Ingenium pe benzină și motoarele diesel D250, D300 și D350. O nouă motorizare-vedetă, P530 Twin Turbo V8, oferă rafinament și performanțe sporite, fiind cu 17% mai eficient decât motorul Range Rover V8 din generația anterioară.
Noile motoarele PHEV cu autonomie extinsă combină rafinamentul inerent al motorului Land Rover Ingenium pe benzină cu șase cilindri în linie cu o baterie litiu-ion de 38,2kWh, cu o capacitate efectivă de 31,8kWh, și cu un motor electric de 105kW integrat cu transmisia. Motorizarea asigură o MEDIA INFORMATION autonomie integral electrică de până la 100km parcurși în liniște aproape totală. Cu cuplul motor electric livrat instantaneu, noul motor P510e accelerează de la 0 la 100km/h în 5,6 secunde.
Motorizările PHEV ultramoderne pot atinge până la 140km/h, permițând clienților să se bucure de noul Range Rover ca vehicul complet electric în timpul majorității deplasărilor în oraș și în mediul rural, cu emisii totale de CO2 mai mici de 30g/km.1 Clienții tipici ai Range Rover vor putea parcurge până la 75% din deplasări folosind doar energia electrică,5 dacă încep fiecare călătorie cu bateria complet încărcată. Bateria este amplasată inteligent, sub vehicul și între punți, astfel încât nu compromite nici spațiul pentru bagaje, nici capabilitățile pe teren accidentat.
Utilizarea datelor de navigație avansate de la platforma eHorizon permite sistemului hibrid să optimizeze consumul de energie pe parcursul unei călătorii, asigurând sosirea la destinație în liniște, doar pe energie electrică, optimizând totodată utilizarea vehiculului electric în zone în care se permit doar niveluri scăzute ale emisiilor.
Motoarele cu șase cilindri pe benzină și pe motorină sunt dotate cu cea mai modernă tehnologie MHEV de 48 de volți, care recuperează energia care se pierde în timpul decelerației și frânării, pentru a spori eficiența utilizării combustibilului.
Personalizare splendidă
Noul SV va oferi o interpretare superbă a luxului și personalizării specifice Range Rover, oferind clienților posibilități și mai ample de a crea un vehicul cu adevărat individualizat, putând alege dintr[1]o gamă de teme de design, detalii și materiale exclusive.
Acest model artizanal va fi primul vehicul care poartă emblema rotundă ceramică cu inscripția SV, expresie a strategiei de denumire simplificată. Emblema SV reprezintă esența pasiunii pe care Departamentul de Vehicule Speciale o manifestă pentru proiectarea artistică și inginerească, pentru a crea lux modern, performanță și capabilitate.
Michael van der Sande, Managing Director, Special Vehicle Operations, a declarat: „Departamentul de Vehicule Speciale există pentru a amplifica trăsăturile esențiale ale mașinilor Land Rover, cu atenție extremă față de fiecare detaliu și cu pasiune pentru calitate. În cazul Range Rover, aceasta înseamnă a injecta și mai mult lux în fiecare parte a mașinii. Având la dispoziție mai multe opțiuni decât oricând, clienții noștri vor putea să își creeze un nou Range Rover SV care le exprimă cu adevărat personalitatea, aspirațiile și dorințele. Iată cum interpretăm noi noțiunea de lux modern.”
Somptuosul SV Signature Suite, opțional pentru modelele LWB, este reprezentativ pentru nivelul superior de lux și de măiestrie al Range Rover SV, oferind ocupanților un mediu de călătorie inegalabil. Scaunele deosebit de confortabile pot fi reglate în 24 de moduri și sunt prevăzute cu funcție de masaj. O masă Club elegantă se ridică din consola centrală fixă, oferind la nevoie un spațiu de lucru.
Range Rover SV va fi disponibil cu noul motor P530 V8 Twin Turbo, cu motorizarea hibrid cu alimentare la priză P510e cu autonomie extinsă (pe SWB) sau cu motorul diesel D350 Ingenium cu șase cilindri în linie.
Un nou etalon în materie de calitate
Noul Range Rover a fost conceput, dezvoltat și proiectat în UK. În acest proces, Land Rover a obținut nu mai puțin de 125 de brevete care acoperă totul, de la tehnologiile avangardiste instalate pe șasiu, până la bateria pentru PHEV. Inginerii de la Land Rover au folosit tehnologii de simulare derivate din sporturile cu motor pentru a testa vehiculul în mediu virtual mai cuprinzător și mai intensiv decât oricând, parcurgând peste 140.000 de ore de analiză informatizată înainte de a trece la probele fizice.
În etapa următoare, o serie de mașini prototip au pornit într-un program internațional de testare și dezvoltare deosebit de riguros, fiind expuse la temperaturi extreme, de la 45o C în deșert, la cele - 30o C din Arctica.
Noul Range Rover va fi produs exclusiv la fabrica din Solihull, în Regatul Unit, pe o linie de producție ultramodernă instalată în clădirea în care au fost construite mașinile Land Rover din primele serii. Clădirea istorică este căminul spiritual al Land Rover, iar reconceperea sa ca centru nou și ultramodern pentru producția de mașini Range Rover demonstrează modul în care compania își protejează patrimoniul istoric.
Publicat la: 27.10.2021