Tiriac Auto anunta lansarea campaniei de comunicare “Aleg Tiriac Auto” prin intermediul careia compania isi propune sa le reaminteasca tuturor motivele pentru care, de-a lungul acestor 22 ani, romanii au ales Tiriac Auto.
Astfel, asocierea cu persoane publice din Romania, care se bucura de acelasi succes in domeniul lor de activitate, a venit natural. Lucian Mindruta, Loredana Groza, Pavel Bartos, Proconsul, Andra Maruta, Catalin Maruta, Andreea Raducan, Smiley si Proconsul sunt doar cativa din romanii celebri care s-au bucurat sa se alature initiativei si care vor impartasi atat cu fanii lor, cat si cu clientii Tiriac Auto, propriile motive pentru care au ales serviciile companiei.
Diferentiatoarele la nivel de piata, care i-au atras atat pe acestia, cat si pe majoritatea clientilor Tiriac Auto sunt: paleta larga de servicii after sales, la o calitate premium, experienta angajatilor, portofoliul variat de marci auto si, nu in ultimul rand, intinderea nationala a retelei de reprezentante, in cele mai importante orase ale tarii.
Fie ca este vorba de asistenta rutiera 24/7, de programul de loializare adresat clientilor, de serviciul special conceput pentru nevoile clientilor ocupati, “Comanda-ti un test drive”, romanii vor descoperi nu unul, ci zeci de motive datorita carora vor Alege Tiriac Auto in continuare!
Publicat la: 15.06.2015