Mobile Kids

Andi Moisescu a sustinut o ora de educatie rutiera in cadrul programului Mobile Kids,  organizat de Mercedes-Benz Romania si Organizatia Salvati Copiii

  • Mercedes-Benz Romania, in parteneriat cu Organizatia Salvati Copiii, organizeaza lectii de siguranta rutiera in cateva scoli selectate din Bucuresti.
  • Programul educational Mobile Kids se bucura de implicarea lui Andi Moisescu, presedintele Organizatiei Salvati Copiii Romania.
  • Andi Moisescu a sustinut o lectie de educatie rutiera in Scoala Centrala pentru elevii claselor a III-a.
  • Aceasta initiativa internationala apartine grupului Daimler si este implementata pentru prima data in Romania.

In perioada 28 octombrie – 22 noiembrie 2013, Mercedes-Benz Romania, in parteneriat cu Organizatia Salvati Copiii, sustine o serie de lectii de siguranta rutiera, in cadrul programului educational Mobile Kids, o initiativa Daimler, cu traditie si implementare la nivel international. In prima saptamana de sesiuni de informare, Andi Moisescu a sustinut o lectie de educatie rutiera in Scoala Centrala din Bucuresti pentru elevii claselor a III-a, incurajandu-i sa devina cei mai responsabili participanti la trafic si un exemplu pentru ceilalti.

”Am ales sa ma implic activ in programul educational Mobile Kids, in primul rand, prin prisma propriei experiente de parinte, fiindca stiu cat de importanta este educatia si crearea unor reflexe rutiere sanatoase pentru copiii nostri. In plus, actiunile sustinute de Organizatia Salvati Copiii vizeaza crearea unui mediu mult mai sigur pentru copii. Astfel, decizia de a ma alatura campaniei a fost cat se poate de fireasca, mai ales, alaturi de Mercedes-Benz Romania, un partener sigur de drum”, a comunicat Andi Moisescu, Presedintele Organizatiei Salvati Copiii.

Platforma educationala Mobile Kids, implementata pentru prima oara in Romania, este dedicata copiilor cu varste cuprinse intre sase si zece ani, cu scopul de a-i invata, intr-o maniera interactiva, regulile de circulatie si abordarea unui comportament corect in mijloacele de transport public si personal, pentru a preveni si reduce numarul accidentelor rutiere din randul copiilor.

Copiii sunt participanti activi in traficul rutier. Inca din scoala primara, acestia se deplaseaza pe jos, cu bicicleta si ca pasageri in autoturisme sau mijloace de transport in comun, multi dintre ei bazandu-se pe atentia deosebita a celorlalti participanti la trafic. Dar copiii pot contribui si ei la propria siguranta, prin acumularea unor reguli esentiale de circulatie.

Prin introducerea programului Mobile Kids in Romania, alaturi de partenerul nostru de incredere, Organizatia Salvati Copiii, dorim sa ne concentram eforturile in mod creativ in educarea micilor pietoni si a soferilor de maine. Continuam astfel traditia inceputa de Daimler, acum mai bine de 12 ani, initiind copiii in primele lor experiente rutiere si oferindu-le instrumentele necesare pentru a deveni cei mai responsabili participanti la trafic. a declarat Gabriel Craciun, Corporate PR/Communications Mercedes-Benz Romania.

Desfasurarea programului in scoli

In cadrul programului Mobile Kids, traineri si voluntari din partea Mercedes-Benz Romania si Salvati Copiii sustin sesiuni de informare pe tema sigurantei rutiere intr-o forma interactiva, intr-o serie de scoli selectate din Bucuresti.

MOKI, mascota programului, este prezent in salile de clasa, incurajand prin jocuri instructive si materiale educative in jur de 3.000 de copii sa adopte o conduita responsabila atunci cand participa la trafic. In timp ce traverseaza strada, se plimba pe trotuar ori atunci cand utilizeaza mijloacele de transport in comun sau calatoresc in automobilul familiei, copiii trebuie sa aiba in minte regulile de circulatie pentru a se deplasa in siguranta. Mobile Kids este o sursa importanta de informatii, cu caracter distractiv pentru copii, conferindu-le acestora increderea de a se deplasa independent si in conditii de siguranta in trafic.

Lectiile Mobile Kids sunt concentrate pe promovarea a zece reguli esentiale de circulatie si sunt organizate intr-o forma interactiva si atragatoare pentru copii, pentru o aprofundare cat mai buna a informatiilor. Dupa fiecare lectie, copiii sunt invitati sa completeze un scurt test despre comportamentul responsabil in trafic, menit sa le verifice cunostintele proaspat dobandite. Testele cu cele mai multe raspunsuri corecte sunt premiate la finalul lectiei. Totodata, fiecare copil primeste brosuri educationale pe care le va putea aprofunda acasa impreuna cu parintii. 

Mai mult, campania educationala Mobile Kids se adreseaza si adultilor, nu doar copiilor. Printr-o abordare cuprinzatoare si o multitudine de informatii si materiale educative, programul Mobile Kids comunica parintilor si cadrelor didactice, contribuind in felul acesta la cresterea gradului de constientizare si de prevenire a riscurilor.

Campania Mobile Kids beneficiaza de promovare pe postul de radio romanesc Itsy Bitsy, primul post de radio din Europa cu programe dedicate copiilor si parintilor, cunoscut drept „Un radio pentru copii si parinti isteti”. Pe perioada campaniei, sunt difuzate pastile informative cu sfaturi practice si norme de circulatie, pentru ca lectiile Mobile Kids sa ajunga la cat mai multi copii si parinti.

Mobile Kids este o initiativa globala Daimler, cu o abordare unica asupra educatiei rutiere pentru copiii din intreaga lume. Factorul comun al campaniilor Mobile Kids este, de fiecare data, formatul distractiv al lectiilor de siguranta rutiera, potrivit varstei copiilor, pentru asigurarea unei instructii cu impact practic, vizibil apoi in conduita lor rutiera.

Organizatia Salvati Copiii Romania este o organizatie neguvernamentala, de utilitate publica, non-profit, care din 1990 militeaza activ pentru drepturile si protectia copilului in Romania.

Publicat la: 15.06.2015

Compara Inchide

Date de contact

Daca solicitati detalii despre o anumita oferta postata pe website, puteti afla aici cum va prelucram datele




Sunteti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de dvs. pentru a va contacta in scopuri de marketing, inclusiv prin Newsletter, in conditiile explicate aici




Sunteti de acord sa va contactam ocazional pentru sondaje despre produsele si serviciile Tiriac Auto, in conditiile explicate aici


Sunt de acord sa fiu contactat, in scopurile specificate mai sus, dupa cum urmeaza:

Telefon

Sms

E-mail

trimitere date

Date de contact

Inainte de trimiterea cererii va rugam sa completati formularul de mai jos:

Esti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de tine pentru a te contacta in scopuri de marketing? Prin completarea prezentului formular, declar ca imi exprim consimtamantul, in mod expres si neechivoc, pentru ca orice date cu caracter personal, precum si orice alte informatii furnizate de mine, sa intre in baza de date a Tiriac Auto, a imputernicitilor si a operatorilor asociati ai acestuia, pentru a fi prelucrate si utilizate de acestia in orice activitati si scopuri statistice si / sau legate de marketing (inclusiv primirea de apeluri, e-mailuri in actiuni de marketing direct de promovare a ofertelor comerciale, invitatii la test-drive-uri si evenimente, asistenta pentru autovehiculul detinut: mentenanta, asistenta rutiera, garantii, asigurari, ITP), in conformitate cu legislatia in vigoare si in conformitate cu Politica de Confidentialitate Tiriac Auto.