• Noul i20 a obtinut ‘iF Design Award 2015’ la capitolul “Produs”
• Premiul reprezinta recunoasterea designului distinctiv si elegant al noului model Hyundai de clasa B
Hyundai a obtinut o noua recunoastere internationala a designului modelelor gamei. Noul i20 a castigat “iF Design Award 2015” pentru “Produs”, in cadrul categoriei “Automobile / Vehicule / Motociclete”.
Aspectul exterior distictiv al noului model Hyundai i20 reflecta cea mai recenta interpretare a filosofiei de design specifica marcii "fluidic sculpture 2.0", care se caracterizeaza prin liniile elegante, precum si prin grila hexagonala - element comun noilor modele Hyundai.
Echipa Centrului de Design Hyundai Motor Europa din Rüsselsheim, Germania, a urmarit cu atentie obtinerea unor proportii echilibrate, cu forme generoase si o capota de mari dimensiuni, pentru un aspect impresionant. In interior, habitaclul a fost proiectat in jurul conducatorului auto, beneficiind de materiale de calitate, placute la atingere, care creeaza o atmosfera confortabila si primitoare la bordul noului model.
Peter Schreyer, Presedinte si Chief Designer Hyundai Motor Group, a declarat: "Designul are un rol important in modelarea marcii si captarea interesului consumatorilor. Dupa distinctia obtinuta anul trecut de noul model Genesis, este o onoare pentru marca Hyundai sa fie recunoscuta inca o data pe plan international si recompensata cu “iF Design Awards”, pentru noua generatie i20."
De peste 60 de ani, “iF Design” este recunoscut in toata lumea ca un simbol al excelentei in design. Evenimentele sunt organizate de “iF International Forum Design GmbH” si recompenseaza cele mai spectaculoase idei de design din diferite domenii. Premiul a fost acordat noii generatii i20 dupa un proces riguros de selectie. Juriul format din experti internationali a analizat peste 5.000 de proiecte din 53 de tari.
Decernarea premiilor iF Design va avea loc pe data de 27 februarie 2015.
Publicat la: 15.06.2015