Noul Jaguar XF reprezinta o combinatie de neegalat intre rafinament, economie de combustibil, dinamica si design si va fi dezvaluit publicului, in premiera, in cadrul Salonului Auto de la New York, pe 1 aprilie.
Noul Jaguar XF mentine atributele de baza ale predecesorului sau, pe care le aduce la un nivel cu totul nou gratie noii arhitecturi avansate, realizate intensiv din aluminiu. Noua sa caroserie este construita in proportie de 75% din aluminiu si confera modelului o greutate redusa cu 190kg fata de modelul actual si o crestere a rigiditatii torsionale de pana la 28%. Desi este mai scurt cu 7mm si mai jos cu 3mm decat masina pe care o inlocuieste, noul Jaguar XF are un ampatament mai lung cu 51mm, oferind mai mult spatiu pentru pasagerii din spate.
Performantele castigate prin folosirea caroseriei din aluminiu sunt completate de noua gama de motoare puternice si rafinate. Motoarele diesel Ingenium de 2.0-litri sunt disponibile in variantele 163CP/380Nm si 180CP/430Nm si sunt oferite cu transmisia manuala cu 6 rapoarte special optimizata si transmisia automata cu 8 rapoarte. In varianta de 163CP cu transmisie manuala, noul Jaguar XF are emisii CO2 de 104g/km si este cel mai usor si mai economic model diesel non-hibrid din segmentul sau – cu 80 kg mai usor decat cel mai apropiat competitor al sau.
Toate celelalte motoare sunt echipate exclusiv cu transmisii automate in opt trepte de viteza. Motorul de 2.0 litri pe benzina turboalimentat, cu injectie directa, dezvolta 240CP/340Nm, in timp ce renumitul motor 3.0 litri V6 supraalimentat benzina va fi disponibil in doua variante de putere, 340CP/450Nm si 380CP/450Nm. Motorul 3.0-litri V6 twin-turbo diesel beneficiaza de o serie de tehnologii avansate, care ii amplifica randamentul si rafinamentul, generand 300CP si un cuplu remarcabil de 700Nm.
Incorporand experienta modelelor F-TYPE si XE, sistemul de servodirectie asistata electric (EPAS) mentine manevrabilitatea si directia emblematice pentru XF, contribuind, de asemenea, la o economie de combustibil exceptionala.
Pentru variantele cu tractiune integrala (All-Wheel-Drive), Jaguar a dezvoltat un nou sistem care ofera un plus de cuplu atunci cand este nevoie. Cutia de transfer foloseste transmisia prin lant in locul vitezelor si este mai usor, mai silentios si mai eficient.
Publicat la: 30.09.2015