§ Range Rover celebrează tradiția sa britanică inconfundabilă, printr-o nouă campanie avangardistă dedicată celui mai dinamic SUV sport de lux - Range Rover Sport
§ Actorul și producătorul britanic Theo James, nominalizat la premiile Emmy, este imaginea acestei noi campanii globale Range Rover Sport și cel care realizează o demonstrație de lux sportiv, exprimând în mod rafinat atitudinea convingătoare și palpitantă a vehiculului
§ Campania pentru publicul larg a fost lansată la 1 octombrie 2024, pe toate piețele care comercializează Range Rover
§ Aflați mai multe pe www.landrover.ro/range-rover/overview
București – 9 octombrie 2024: Range Rover conceptualizează noțiunea de spirit britanic inconfundabil, în cea mai recentă campanie pentru noul Range Rover Sport, avându-l în prim-plan pe actorul și producătorul Theo James, alături de o distribuție de animale de rasă pură și cai de soi, într-un cadru idilic al unui domeniu britanic.
Range Rover Sport – cel mai dinamic vehicul din gama Range Rover – își etalează în cadrul campaniei calitățile sportive de lux, condus de James pe diferite suprafețe din jurul conacului, cum ar fi pe o serie de trepte de piatră și pe o placă de șah ornamentală gigantică. Vehiculul este prezent în uimitoarea vopsea Velocity Blue, culoare disponibilă acum și pentru clienți, demonstrând astfel spiritul sportiv și atitudinea îndrăzneață, concepută pentru a celebra poziția de lider deținută de Range Rover în domeniul luxului modern.
Range Rover Sport oferă o putere impunătoare, cu performanțe sportive și capabilități excelente în teren accidentat, beneficiind de o gamă diversificată de motorizări mild hybrid și plug-in hybrid. O serie completă de tehnologii îi asigură poziția de campion al performanțelor, cum ar fi suspensia pneumatică reglabilă, pentru o manevrabilitate precisă, dinamică și extrem de sigură, vectorizare cuplu și suspensie adaptivă dinamic.
Vedeta campaniei este actorul și producătorul britanic nominalizat la premiile Emmy, Theo James, care pune în valoare spiritul britanic Range Rover. James a primit aprecieri din toată lumea pentru cel mai recent rol de ficțiune, personajul Edward Halstead din producția Netflix „The Gentleman”. Înainte de acest rol, James a performat în celebrul serial difuzat international „The White Lotus: Sicily”. Această performanță de excepție i-a adus o nominalizare la premiile Emmy.
Producția a fost realizată la domeniul Harewood House din West Yorkshire – unde tradiția se îmbină cu spiritul modern și sofisticat. În acest peisaj, Range Rover a creat o poveste contemporană inedită și surprinzătoare; de la manevrele printre piese de șah înalte de 3 metri și sculpturi abstracte, la executarea unor viraje strânse, sub ochii uimiți ai privitorilor – o pereche de alpaca de curioase.
La volanul unui Range Rover Sport, James este în elementul său în această producție creativă, coborând pante și accelerând abil pe suprafețele variate din jurul conacului.
Într-o secvență fermecătoare, prin ceața dimineții galopează un cal de rasă și stăpâna acestuia, iar James îi zărește în oglinda retrovizoare exterioară – aluzie la manevrabilitatea și vizibilitatea de excepție aferente modelului Range Rover. În planul secund al producției se zărește o tablă de șah neconvențională, reimaginată de Range Rover, iar in proximitate, un exemplar din rasa Irish Wolfhound îl așteaptă să se întoarcă cu mingea preferată.
Geraldine Ingham, Global Managing Director Range Rover a declarat: „Range Rover Sport este pasional, impresionant, fără compromisuri –un SUV sportiv de lux, britanic, cu personalitate, care îl definește perfect pe Theo James, atât în rolul său din „The Gentleman” cât și în viața reală, pentru că Theo este proprietarul entuziast al unui Range Rover Sport plug-in hybrid. O creație energică și ludică, viitoarea campanie debordează de spirit excentric cu specific britanic.”
„Gama Range Rover Sport oferă clienților capabilități excepționale – comportament rutier dinamic spectaculos, încredere indiferent de destinație, precum și inovații off-road care au la bază o tradiție de peste 70 de ani. Campania îl prezintă pe Theo conducând un Range Rover Sport Autobiography de culoare Velocity Blue pe o proprietate britanică, într-o producție originală, cu accente de umor britanic, care sperăm că va încânta publicul de pretutindeni.”
Theo James a mentionat: „Range Rover Sport este chintesența designului britanic apreciat, dublat de performanțe rutiere de neegalat. Alături de motorizarea plug-in hybrid cu o autonomie de 80 km în modul electric, fără emisii de noxe și cu suficient spațiu pentru întreaga familie, este clar modelul câștigător. Nemaipomenit.”
Campania a fost lansată la nivel global începând cu 1 octombrie 2024, pe toate piețele care comercializează Range Rover.
Range Rover Sport redefinește luxul sportiv, îmbinând în deplină armonie performanțele și stabilitatea on-road cu rafinamentul desăvârșit, designul actual și conectivitatea specifică experienței Ranger Rover. Ajuns la cea de-a treia generație, acest model este cel mai atrăgător, mai avansat din punct de vedere tehnologic și mai dinamic de până acum. La toate acestea se adaugă avantajul motorizării electrice hibride, pentru un plus de eficiență și versatilitate.
Pentru a afla mai multe despre modelul Range Rover Sport, accesați www.landrover.ro/range-rover/overview.
Despre Range Rover
Fiecare model Range Rover este un exemplu de urmat, datorită designului modern, conectivității, interiorului rafinat, precum și performanțelor electrice și luxului de neegalat. Cu un design exemplar încă din 1970.
Brandul cuprinde modelele Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar și Range Rover Evoque și este susținut de Land Rover – o marcă de încredere, dezvoltată de-a lungul a 75 de ani de experiență în tehnologie, arhitectură auto și capabilități fără concurență în teren accidentat.
Ca parte a unei viziuni sustenabile a luxului modern, fiecare Range Rover dispune de echipare hybrid. Range Rover și Range Rover Sport complet electric vor fi lansate la jumătatea deceniului.
Range Rover este una dintre cele mai cunoscute mărci de lux britanice, comercializată în 121 de țări. Aparține casei de mărci JLR (Jaguar Land Rover), alături de Defender, Discovery și Jaguar.
Notă importantă
Jaguar Land Rover caută în permanență modalități de îmbunătățire a specificațiilor, designului și producției vehiculelor, pieselor și accesoriilor, iar acestea se modifică frecvent. Deși depunem toate eforturile pentru a realiza documentație actualizată, acest document nu trebuie considerat un ghid exact privind specificațiile sau disponibilitatea actuală și nu constituie o ofertă de vânzare a unui anumit vehicul, piesă sau accesoriu. Toate valorile prezentate reprezintă estimările producătorului.
Publicat la: 15.10.2024