Țiriac Auto și Mercedes-Benz România au inaugurat la Brașov primul showroom sub conceptul MAR20X din rețeaua Țiriac Auto.
Proiectul a vizat personalizarea locației conform noilor standarde de brand, aliniate la viziunea companiei de a plasa clienții în centrul activității sale, oferindu-le cea mai luxuriantă experiență și un proces de vânzare și servicii de cea mai înaltă calitate.
De asemenea, cu această ocazie Țiriac Auto anunță planurile de implementare a acestui nou model de retail în toate locațiile sale Mercedes-Benz din București și din țară, în următorii 2 ani, investiție estimată la peste 3,2 milioane euro.
Prin implementarea conceptului MAR20X, Țiriac Auto urmărește ca dincolo de designul locațiilor, să optimizeze procesele, rolurile și integrarea tehnologiilor digitale, pentru o experiență memorabilă și eficientă, incluzând acordarea de consultanță specializată și soluții personalizate pentru orice tip de solicitare.
“Autovehiculele au fost și rămân o mare pasiune a mea. Colecționez, admir și apreciez constant evoluția lor tehnologică. În urmă cu 31 de ani am decis să dau continuitate pasiunii mele în zona de business, importând primele unități auto Mercedes-Benz în România. Intre timp...lumea se schimbă extraordinar de repede. Avem aici modele electrice, ale viitorului. Cât de bun este acest viitor? Este viitorul numai electric, sau poate va folosi și tehnogii cu hidrogen sau magnetice?” a declarat Ion Țiriac, cu ocazia acestui eveniment.
“Parteneriatul puternic de 31 de ani dintre Mercedes-Benz și Țiriac Auto în România este construit pe valori comune și pe asumarea aceluiași angajament de a eleva experiența clienților noștri și de a le oferi permanent sentimentul unic de apartenență la ceva special. Inaugurarea dealership-ului MAR20X în Brașov este încă o ilustrare a modului în care insuflăm principiile luxului modern în spațiile de retail, prin crearea unei experiențe superioare de vânzare și servicii post-vânzare.” a declarat Amanda Zhang, CEO Mercedes-Benz România.
Principiile de bază ale MAR20X, un model orientat către client:
Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca parți integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experiență în reprezentanță caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienții sunt primiți, procese cursive și consultanță la standardele zilei de astăzi:
• Arhitectura locațiilor MAR20X: dinamic, agil și primitor, designul este realizat pentru a oferi locul optim de interacțiune cu brandul și produsele sale. De la podeaua închisă la culoare, special realizată, până la tavanele alb-gri și fațadele de sticlă, noul showroom inspiră continuitate și siguranță.
• Integrarea elementelor media: acestea extind posibilitățile prin care consultanții pot explica aspectele tehnice ale produselor și susțin o abordare orientată către client, prin conturarea unei experiențe unice.
• Procesul de consultanță este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienților, la configurarea autovehiculului dorit.
• Format modular: alegerea locului de consultanță este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, în funcție de funcția dorită – consultanță pentru vânzare sau servicii pentru clienți, în funcție de nevoile acestora;
• Procese îmbunătățite și o nouă abordare a echipei de vânzări: consultanții au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularitățile fiecărui client. Aceștia au parte de un spațiu comun, fără locuri predefinite și restricții, pentru a se adapta noului flux de interacțiune cu clienții;
• Recepție proactivă și un proces cursiv de consultanță: fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerințele acestuia;
Punctele de contact ale showroomului MAR20X
Funcționalitățile principale ale zonelor de contact cu clienții în noul tip de showroom sunt organizate pe mai multe puncte de contact. Acestea sunt, la rândul lor, împărțite în mai multe tipuri de activități:
1. Zona de primire a clienților: loc de primire și de așteptare până la începerea discuțiilor cu specialistul în consultanță, dar și de consultanță preliminară într-o zonă publică. Zona dispune de locuri de așteptare, recepție, o zonă de lucru și opțiuni pentru copii.
2. Zona de consultanță pentru produse și servicii: locuri dedicate pentru discuțiile particulare cu fiecare client, pentru prezentarea elementelor de personalizare. Zona dispune de arii semi-publice sau complet private, echipate cu soluțiile digitale aferente.
3. Zona de expunere a vehiculelor: dedicată procesului de consultanță care implică prezentarea propriu-zisă a produselor, fără a se intercala cu alte zone de lucru sau de marketing. Fiecare vehicul expus are o zonă dedicată de 34 metri pătrați, iar zona este completată de un ecran media principal.
4. Zona de predare a vehiculelor: o experiență completată de elemente media pentru vehiculele noi, rulate sau de test drive. Fiecare client primește explicații cu privire la produsul predat, într-o atmosferă personală și personalizată.
5. Zona de magazin: dedicată prezentării accesoriilor tehnice, a jantelor și a pieselor. Zona este completată de gondole și vitrine dedicate.
6. Zona de service lobby: pentru o recepție mai ușoară și mai primitoare a clienților care accesează service-ul locației.
Noul concept de showroom este încă un pas pe care Mercedes-Benz îl face în misiunea sa de a fi mai mult decât un producător auto, o companie de tehnologie inovatoare, care setează noi standarde pentru clienții săi.