16 septembrie 2024 - Țiriac Auto a inaugurat la Oradea showroomul Mercedes-Benz sub conceptul MAR20X.
Proiectul a vizat personalizarea locației conform noilor standarde de brand Mercedes-Benz, aliniate la viziunea companiei de a plasa clienții în centrul activității sale, oferindu-le o experiență premium și un proces de vânzare și servicii de cea mai înaltă calitate.
Showroomul de la Oradea este al treilea din rețeaua Țiriac Auto unde s-a implementat acest nou model de retail, după cele din Brașov și București. Țiriac Auto intenționează să implementeze acest standard în toate locațiile sale Mercedes-Benz din țară, investiție totală estimată la peste 3,2 milioane euro.
Țiriac Auto urmărește, prin implementarea conceptului MAR20X, ca dincolo de designul locațiilor, să optimizeze procesele, rolurile și integrarea tehnologiilor digitale, pentru o experiență memorabilă și eficientă, incluzând acordarea de consultanță specializată și soluții personalizate pentru orice tip de solicitare.
"Suntem încântați să inaugurăm astăzi showroom-ul Mercedes-Benz din Oradea, reorganizat complet, în conformitate cu conceptul inovator MAR20X. Oradea devine astfel cel mai recent punct de referință pentru o experiență auto premium, personalizată și digitalizată." , declară Sorin Bochiș, Director Executiv Țiriac Auto Oradea.
Principiile de bază ale MAR20X, un model orientat către client:
Arhitectura, utilizarea elementelor media și procesele din showroom sunt privite ca parți integrate ale unui concept unitar. Acestea se completează pentru a construi o experiență în reprezentanță caracterizată prin cea mai bună calitate a mediului în care clienții sunt primiți, procese cursive și consultanță la standardele zilei de astăzi:
· Arhitectura locațiilor MAR20X: dinamic, agil și primitor, designul este realizat pentru a oferi locul optim de interacțiune cu brandul și produsele sale. De la podeaua închisă la culoare, special realizată, până la tavanele alb-gri și fațadele de sticlă, noul showroom inspiră continuitate și siguranță.
· Integrarea elementelor media: acestea extind posibilitățile prin care consultanții pot explica aspectele tehnice ale produselor și susțin o abordare orientată către client, prin conturarea unei experiențe unice.
· Procesul de consultanță este realizat prin tehnologii mobile, de la primirea clienților, la configurarea autovehiculului dorit.
· Format modular: alegerea locului de consultanță este flexibilă la nivelul zonei dedicate din showroom, în funcție de funcția dorită – consultanță pentru vânzare sau servicii pentru clienți, în funcție de nevoile acestora;
· Procese îmbunătățite și o nouă abordare a echipei de vânzări: consultanții au parte de un rol mai bine definit, pentru a lua în calcul particularitățile fiecărui client. Aceștia au parte de un spațiu comun, fără locuri predefinite și restricții, pentru a se adapta noului flux de interacțiune cu clienții;
· Recepție proactivă și un proces cursiv de consultanță: fiecare client este întâmpinat de un Star Assistant care are rolul de a-l pune în legătura cu un consultant potrivit pentru cerințele acestuia;
Noul concept de showroom este încă un pas pe care Mercedes-Benz îl face în misiunea sa de a fi mai mult decât un producător auto, o companie de tehnologie inovatoare, care setează noi standarde pentru clienții săi.