Despre companie

Tiriac Auto - una dintre cele mai extinse retele de dealeri si service auto din Romania

Tiriac Auto face parte din Tiriac Group, recunoscut pentru afacerile derulate in domenii precum imobiliare, servicii financiare, servicii de transport aerian de tip VIP Charter, import, distributie si service auto, servicii de productie si intretinere ascensoare, servicii de paza si protectie etc.

Tiriac Auto comercializeaza un vast portofoliu de marci auto de pe piata autohtona, in calitate de dealer si reparator autorizat pentru sase dintre cele mai renumite marci auto existente pe piata: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Mitsubishi, Ford si Hyundai.

Reteaua de distributie si service auto Tiriac Auto asigura accesibilitate si servicii de calitate in judetele in care activeaza. In fiecare dintre reprezentantele Tiriac Auto showroom si service, avem consilieri pasionati de domeniul auto, profesionisti si implicati, gata sa ofere solutii adaptate nevoilor fiecaruia dintre clientii nostri. Totodata, locatiile service Tiriac Auto sunt autorizate si pregatite sa efectueze reparatii unui portofoliu extins de marci auto.

Obiectivele Tiriac Auto pe termen scurt si mediu au ca element central consolidarea relatiei client - companie - marca. Noile investitii, efectuate pe intreg teritoriul tarii, permit echipei Tiriac Auto sa ofere astazi clientilor sai servicii si solutii complete si personalizate. In acest sens, au fost initiate programe de loializare si fidelizare a clientilor si s-au dezvoltat parteneriate strategice cu companii apartinand Grupului Tiriac sau cu alte companii de renume, ce opereaza pe piata autohtona sau internationala, cu scopul cultivarii unei relatii cat mai lungi si mai consistente cu fiecare dintre clientii organizatiei.

Date de identificare companie:
Societatea TIRIAC AUTO S.R.L.
Sediu social: Bucuresti, Bdul Expozitiei nr. 2, cladirea C9, sector 1
Nr. de inregistrare la Registrul Comertului J40/745/2012 CUI 11331727
Capital social 40.126.936,50 lei




Declaratia nefinanciara Tiriac Auto 2021

Declaratia nefinanciara Tiriac Auto 2022

Declaratia nefinanciara Tiriac Auto 2023





Valori

Mai mult decat profesionalism la standarde ridicate, Tiriac Auto inseamna echipa. O echipa unita, bine pregatita si pasionata de domeniul auto, ai carei membri impartasesc, indiferent de nivelul ierarhic, aceleasi valori si principii de business.

Printre valorile si principiile impartasite se numara:

Rezistenta. In ultimii 30 de ani, echipa Tiriac Auto a contribuit cu determinare si profesionalism la dezvoltarea economica a Romaniei.

Viziunea. Tiriac Auto anticipeaza si are curajul sa mearga mai departe spre obiectivul propus, transformand schimbarile exterioare in avantajul companiei, construind noi linii de business si lansand noi produse si servicii, menite sa contribuie la imbunatatirea calitatii vietii fiecaruia dintre clientii nostri.

Stabilitatea. A fi stabil inseamna sa construiesti responsabil, sa te dezvolti, pastrand insa o linie clara, care iti ofera confortul si certitudinea ca stii de unde ai plecat si unde vrei sa ajungi. Stabilitatea economica si comerciala pe care o cultiva Tiriac Auto este dovada responsabilitatii asumate de companie fata de fiecare client cu care intra in contact.

Integritatea. De douazeci si cinci de ani, integritatea abordarilor comerciale, precum si a membrilor echipei Tiriac este argumentul principal pentru care clientii si partenerii organizatiei continua sa construiasca alaturi de Tiriac Auto.

 



FORD

Inovator recunoscut al domeniului auto

Putine companii se pot lauda ca au modelat obiectul lor de activitate precum a facut-o Ford cu automobilul. De la introducerea de catre Henry Ford a liniei de asamblare automatizate si demararea productiei de masa, in 1903, pana la lansarea "Premiilor Ford pentru Protectia Mediului si Patrimoniului", marca Ford s-a identificat de-a lungul intregii sale existente cu inovatia. Anul acesta, Tiriac Auto aniverseaza 20 ani de comercializare a autoturismelor Ford in Romania.

Henry Ford a infiintat una dintre cele mai profitabile companii din lume si, de asemenea, printre putinele companii care au supravietuit Marii Depresiuni din 1929.

In 1903, Henry Ford a demarat productia primelor automobile Ford. Asamblat intre anii 1908 si 1927, Model T s-a bucurat de o popularitate extraordinara, in 20 de ani de existenta fiind consemnate 16.4 milioane de exemplare in Statele Unite.

In 1913, compania Ford se lauda cu prima linie de asamblare din lume utilizata la scara larga, ceea ce a dus la reducerea considerabila a timpului de productie si, implicit, la productia crescuta de automobile. In doar un an de la lansarea noului sistem de productie, compania reusise sa vanda peste 1 milion de unitati si crescuse considerabil in popularitate.

Ford este cea mai mare companie din lume apartinand unei singure familii, fiind in managementul familiei Ford de mai bine de 100 de ani.

Anul acesta, Tiriac Auto aniverseaza 20 ani de comercializare a autoturismelor Ford in Romania, insa Ford Motor Company, fondata in 1903, si-a inceput relatiile cu Romania in anul 1928, atunci cand Andrei Popovici, secretarul Legatiei Romane la Washington, ii decerneaza lui Henry Ford un inalt ordin al Casei Regale ca "binefacator al omenirii, pentru dezvoltarea industriei, a relatiilor sociale si internationale".

in 1931, Ford deschide un punct de vanzare in Romania, iar un an mai tarziu, in 1932, Guvernul Romaniei comunica filialei Ford din Anglia (care patrona locatia din Romania) disponibilitatea de a deschide la Bucuresti o linie de asamblare.

Astfel, ca urmare a acestei invitatii, in 1935, Ford a achizitionat un teren in cartierul bucurestean Floreasca, unde a construit o uzina moderna, dotata cu prima linie de montaj operationala din Europa de Est, si peste 100 de muncitori, care puteau asambla anual 2.500 de automobile si camioane.

Cel de-al Doilea Razboi Mondial si evenimentele petrecute dupa aceasta perioada au facut imposibila reluarea activitatii companiei Ford pe teritoriul Romaniei, insa in 2007, Ford Motor Company a revenit in Romania la Craiova si a preluat uzina Automobile Craiova in 2008. La 74 de ani de la primul Ford fabricat in Romania, in septembrie 2009 a iesit de pe linia de fabricatie din Craiova primul Ford Transit Connect de culoare alba, care a fost donat spitalului municipal din Craiova.

HYUNDAI

Hyundai şi noua sa gamă de autovehicule

Aşteptările clienţilor privind mobilitatea reprezintă mai mult decât simple metode de transport. Mai vechea percepţie asupra maşinilor s-a schimbat radical. Maşina a devenit o expresie a stilului de viaţă, o evadare în spaţiul personal. În acelaşi timp, industria auto a evoluat continuu. De la debutul său în anul 1967, Hyundai Motor Company a progresat rapid, intrând în top 5 cei mai importanţi constructori auto mondiali – lucru remarcabil pentru un constructor afirmat relativ recent în industrie. Hyundai a atins punctul la care dezvoltă o abordare calitativă, implementând noi idei şi soluţii pentru clienţi. Sloganul companiei “New Thinking. New Possibilities.” exprimă intenţia mărcii de a se auto-provoca permanent, pentru a crea noi posibilităţi pentru oameni şi pentru ocrotirea planetei, deopotrivă.

La Hyundai viitorul este sigur

Odată devenit client Hyundai, nu aveţi de ce să vă mai faceţi griji în privinţa maşinii pe care o conduceţi. Hyundai oferă liniştea de care aveţi nevoie prin intermediul unei garanţii caracterizate prin transparenţa. Programul Hyundai 5 Year Triple Care include: 5 ani garanţie integrală fără limită de kilometri, 5 ani asistenţă rutieră şi 5 ani de verificări tehnice periodice gratuite. Garanţia integrală Hyundai, valabilă 5 ani prin pachetul 5 Year Triple Care, reprezintă cea mai vastă ofertă de garanţie fără limită de kilometri disponibilă pe piaţa autohtonă, la momentul actual.

Inspiraţia designului Hyundai

Evoluţia limbajului de design Hyundai de la tehnologie pură către natural şi firesc, se regăseşte în aspectul noilor modele ale mărcii – toate sunt adevărate „sculpturi fluide”. ADN-ul designului „sculptură fluidă” foloseşte linii inspirate de natură pentru a crea o imagine exterioară dinamică şi detalii interioare sofisticate. De la debutul său în cadrul Salonului Auto de la Geneva 2009, „sculptura fluidă” a reprezentat tema de inspiraţie a tuturor modelelor Hyundai, printre care ix35, ix20, Elantra, Veloster sau i40.

JAGUAR

„O maşină este lucrul cel mai aproape de ceva viu pe care-l putem crea.”
                                                                                  Sir William Lyons
 
Povestea Jaguar poartă numele fondatorului Sir William Lyons care a construit una dintre cele mai renumite nume din domeniul automobilistic, renumit pentru stilul atrăgător, pentru performanţele care îţi taie respiraţia şi pentru angajamentul faţă de calitate.

În 1922, compania Swallow Sidecars ia naştere şi, sub emblema “SS”, sunt produse o serie de ataşuri de motocicletă şi automobile. La lansarea noului model SS 100 în anul 1935, Sir William dorea un nume nou, expresiv pentru compania sa. După ce a consultat sugestiile agenţiei sale de publicitate, Sir William a ales „Jaguar” şi astfel modelul SS 100 a devenit primul Jaguar din lume.

Numele „Jaguar” s-a dovedit a fi o alegere excelentă, în strânsă concordanţă cu atitudinea modelelor - graţie şi eleganţa felină, putere şi agilitate, trăsături care caracterizează maşinile sale. Sir William a declarat odată că o maşină "este lucrul cel mai aproape de ceva viu pe care-l putem crea", un sentiment care a rezistat de-a lungul timpului. Noul nume a captat esenţa tuturor autoturismelor create din acel moment.

De-a lungul anilor, Jaguar a construit câteva dintre cele mai reprezentative maşini: modelul XK120 lansat la sfârşitul anilor '40 s-a făcut remarcat imediat, fiind cea mai luxoasă maşină sport din acea perioadă; Modelele de curse C Type şi D Type care au urmat, au dominat cursele auto în anii '50; Modelul E - Type lansat la începutul anilor '60 a fost numit cea mai frumoasă maşină din toate timpurile şi a definit o întreagă generaţie.

Maşinile sport au fost întotdeauna definitorii pentru Jaguar, dar compania a produs şi unele dintre cele mai memorabile limuzine, cum ar fi modelul Mark II la începutul anilor '60 şi renumita serie XJ.

Anul acesta marchează aniversarea de 78 de ani a numelui Jaguar şi 78 de inovaţie, proiectare şi construcţie de maşini care reprezintă cele mai bune exemple de inovaţie tehnică, măiestrie în proiectare şi succes sportiv.

Dar povestea Jaguar continuă cu o nouă gamă de modele. În 2008 este lansat modelul complet nou XF, limuzina cu patru uşi şi cinci locuri cu aspectul unui coupe şi inima unei maşini sport, care a câştigat numeroase premii. În 2009 au fost reproiectate modelele XK coupe şi decapotabil, proces din care a rezultat unul dintre cele mai importante „grand tourer” din lume. Iar în 2010 a fost lansat pe piaţă revoluţionarul model XJ, care încorporează toate virtuţile Jaguar.

LAND ROVER

Capacitate off-road inegalabilă

În 1948 şi-a făcut debutul primul model Land Rover. Proiectate pentru condiţii extreme, modelele au dat dovadă de o simplitate strălucită, abilitate extraordinară, putere şi durabilitate de neegalat. Se estimează că două treimi din primele generaţii ale Land Rover sunt încă în uz şi fac încă faţă celor mai neospitaliere locuri de pe pământ.

Echipat tehnologic pentru a rezista în condiţii extreme, modelele Land Rover au beneficiat de o construcţie robustă şi i s-au adus modificări, precum partea frontală scurtă şi spatele proeminent, cu scopul de face faţă celor mai dure suprafeţe. Atât simplitatea, cât şi abilităţile extraordinare şi durabilitatea caracterizează şi acum, după 65 de ani, noile generaţii de modele Land Rover şi Range Rover.

Lansarea oficială a versiunii de serie Land Rover a avut loc pe data de 30 aprilie 1948 la salonul auto de la Amsterdam, unde s-au primit sute de comenzi ferme. Până la sfârşitul anului au fost fabricate 1.758 de exemplare destinate în general exportului.

La un an după lansarea versiunii de serie, Land Rover lansează varianta de caroserie Sation Wagon ce putea oferi până la 7 locuri şi avea ca dotări tapiţerie din piele, parbriz laminat, sistem de încălzire la interior şi roată de rezervă acoperită.

Anul 1950 vine cu noi modificări tehnice, precum amplasarea pe lângă maneta deja existentă a două noi manete de cuplare, una pentru cuplarea roţilor din faţă cu comutarea concomitentă pe translare mai lent şi una pentru cuplarea roţilor din faţă mai rapid la transmisie, contribuind semnificativ la abordarea mai eficientă a terenurilor accidentate. Anul 1950 aduce însă şi modificări de ordin estetic, precul amplasarea farurilor în faţa grilei radiatorului.

Până în 1954, apare motorul de 2L şi mânerele pentru portiere exterior şi sunt oferite două noi versiuni de ampatament, dar şi varianta de caroserie pick-up.

Datorită cererii tot mai mari de vehicule cu transmisie integrală, Land Rover a lansat noi versiuni cu ampatament variabil şi noi variante de caroserie pentru a îmbunătăţi flexibilitatea.

În plină ascensiune, în 1959 iese de pe linia de producţie exemplarul cu numărul 250.000.

Evoluţia şi perfecţionarea continuă dintre anii ’50 si ’60 au condus la rezultate foarte bune în ceea ce priveşte stabilitatea şi unghiul de întoarcere închis, iar numele Land Rover devine sinonim cu vehiculul cu transmisie integrală. De atunci şi până astăzi, fiecare model nou Land Rover şi Range Rover a fost proiectat şi construit pentru a răspunde aceleiaşi cerinţe: un vehicul care să combine eficient versatilitatea, robusteţea şi capacitatea inegalabilă în off-road.

Datorită acestor caracteristici, Land Rover a fost o maşină preferată de numeroase organizaţii pentru a transporta personalul şi echipamentele în cele mai grele condiţii. Şi astăzi fundaţii, precum Fundaţia Born Free, The Royal Geographical Society şi Biosphere Expeditions au rămas fidele modelelor Land Rover.

Caracterul inovativ al mărcii caracterizează întreaga evoluţie a modelelor Land Rover şi Range Rover, acestea dovedind mai mult rafinament, mai multă eficienţă şi mai puţine emisii. Printre tehnologiile inovatoare se numără e_Terrain (care îmbunătăţeşte performanţa de mediu a vehiculelor prin reducerea emisiilor de CO2), Producţia Sustenabilă şi reducerea emisiilor de CO2.

MERCEDES-BENZ

Mercedes-Benz – 127 de ani de inovaţie

Istoria automobilului Mercedes-Benz se înfiripă la sfârşitul secolului al XIX-lea. Totul a început de la Gottlieb Daimler şi Karl Benz, doi oameni diferiţi, cu viziuni diferite, dedicaţi însă visului de a crea primul automobil din lume.

Pe 29 ianuarie 1886, Carl Benz a schimbat lumea, atunci când prima pagină din istoria Mercedes-Benz a fost scrisă la Biroul de Patente din Berlin, unde a înregistrat patentul Benz, ceea ce este considerat a fi chiar primul automobil din lume.

În acelaşi timp cu Benz, Gottlieb Daimler dezvoltă primul automobil cu patru roţi. În acest fel, în mod independent unul de celălalt, părinţii fondatori ai companiei Daimler AG şi ai mărcii Mercedes-Benz au pus bazele tuturor autoturismelor, autovehiculelor comerciale şi autobuzelor de astăzi.

Dupa treizeci de ani de rivalitate pe piaţa automobilistică a vremii, cei doi îşi unesc forţele pentru a da viaţă celei mai mari companii producătoare de maşini din lume.

De la primele modele, Mercedes-Benz şi-a făcut cunoscută la nivel mondial viziunea şi angajamentul dedicat pentru calitate. Experienţa şi tradiţia îndelungată au transformat  Mercedes-Benz într-un punct de referinţă pe piaţa mondială de automobile.

Intrată în România în anul 1992, marca Mercedes-Benz a cunoscut acelaşi succes ca şi la nivel mondial, modelele comercializate fiind apreciate pentru siguranţă, confort, design şi calitate.

MITSUBISHI

 

Istoria celor trei diamante

 

Istoria Mitsubishi începe în 1870, când tânărul antreprenor japonez, Yataro Iwasaki, pune bazele propriei afaceri, o companie navală numită Tsukumo Shokai. După câteva schimbări ale numelui companiei, în 1875 aceasta a primit un nume asociat cu forma logoului, Iwasaki consolidând astfel imaginea companiei.

 

Prima parte a numelui, „Mitsu”, a fost inspirată de cele trei elemente ale logo-ului, care, în japoneză, înseamnă “trei”, iar a doua parte este dată de forma de romb a celor trei părţi. Această formă de diamant este numită „hishi” în japoneză. Din îmbinarea celor două simboluri a luat naştere numele Mitsu-bishi, cele trei diamante.

 

Mitsubishi Mail Steamship Company, marca „celor 3 diamante” şi-a modificat numele de mai multe ori datorită restructurărilor şi încorporării altor companii, iar în 1914 logo-ul a fost modificat în forma sa finală.

 

Compania s-a dezvoltat rapid şi în 1917 a fost construit primul autovehicul, o copie după Ford model T, numit Mitsubishi Model A, iar un an mai târziu a apărut prototipul primului camion Mitsubishi.

 

În 1970 divizia responsabilă cu fabricarea motoarelor pentru automobile s-a constituit într-o companie independentă numită Mitsubishi Motors Corporation.

 

Brandul Mitsubishi Motors a devenit cunoscut în Europa în 1974, odată cu apariţia primelor modele Lancer şi îşi continuă şi în prezent dezvoltarea pe pieţele noi. Astăzi, compania Mitsubishi este prezentă, la nivel mondial, în peste 170 de ţări, printre care şi 30 de state europene.

 

De la începuturile companiei Mitsubishi şi până în prezent, a fost caracterizată de o activitate diversificată, însă construcţia maşinilor înglobează performanţa şi tehnologia inovatoare, aspecte care se reflectă asupra tuturor modelelor comercializate.

Compara Inchide

Date de contact

Daca solicitati detalii despre o anumita oferta postata pe website, puteti afla aici cum va prelucram datele




Sunteti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de dvs. pentru a va contacta in scopuri de marketing, inclusiv prin Newsletter, in conditiile explicate aici




Sunteti de acord sa va contactam ocazional pentru sondaje despre produsele si serviciile Tiriac Auto, in conditiile explicate aici


Sunt de acord sa fiu contactat, in scopurile specificate mai sus, dupa cum urmeaza:

Telefon

Sms

E-mail

trimitere date

Date de contact

Inainte de trimiterea cererii va rugam sa completati formularul de mai jos:

Esti de acord ca Tiriac Auto sa utilizeze informatiile completate de tine pentru a te contacta in scopuri de marketing? Prin completarea prezentului formular, declar ca imi exprim consimtamantul, in mod expres si neechivoc, pentru ca orice date cu caracter personal, precum si orice alte informatii furnizate de mine, sa intre in baza de date a Tiriac Auto, a imputernicitilor si a operatorilor asociati ai acestuia, pentru a fi prelucrate si utilizate de acestia in orice activitati si scopuri statistice si / sau legate de marketing (inclusiv primirea de apeluri, e-mailuri in actiuni de marketing direct de promovare a ofertelor comerciale, invitatii la test-drive-uri si evenimente, asistenta pentru autovehiculul detinut: mentenanta, asistenta rutiera, garantii, asigurari, ITP), in conformitate cu legislatia in vigoare si in conformitate cu Politica de Confidentialitate Tiriac Auto.